Logo

Infocus 4805 vs Hitachi PJ-TX10, hva bør jeg velge?

Skriv et svar
22.06.2004 13.10.05 #1 av 2
Postet av: harly
Hallo

Takk for mye bra info, men jeg klarte desverre ikke helt å finne svar på et jeg lurer på.

Er det noen som kan gi meg noen tips om hvilken av det to overnevnte projektorene jeg bør velge. Dette blir den første projektoren jeg kjøper, så jeg er nybegynner i denne bransjen.

Grunnen til at det er disse to det står melom er at det er de projektorene jeg har funnet for salg i mitt nærområde (4805 - kommer når som helst inn i butikken) som ligger i rette prisklassen. Dette har mye å si siden jeg selvfølgelig vil teste begge i butikk før jeg kjøper. Bor forresten i Stavanger området, så hvis noen vet om en butikk med bra projektorutvalg/kunnskap så fortell gjerne om det.

Er det noen store + eller - med disse to? prisen er jo så og si den samme så her er det bare bildet osv som teller.

Håper på noen gode råd fra dere der ute.

PS: Er det noen som mener de vet om en annen projektor i samme prisklasse som burde vurderes så hører jeg gjerne om det og.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
26.06.2004 01.32.18 #2 av 2
Postet av: Jorn.Finnerud
har en 4805 hjemme for test nå. den er en killer i sin prisklasse. en betydelig oppgradering fra X1/4800. spesiellt det med ett raskere fargehjul gjør den mer behagelig å se på samt at sjansen for å se regnbuer er betydelig redusert.
Vennlig hilsen Jørn, redaktør i magasinet Watt
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar