Logo

Høyttalerpakke ca 5000, noen forslag?

Skriv et svar
14.09.2004 08.34.12 #1 av 4
Postet av: Lex
Jeg er på utkikk etter en høyttalerpakke med satelitter og sub til ca 5000 kr, og har kikka på et par løsninger.

Så langt ser det ut som om KEF KHT 1005 er det mest attraktive alternativet, denne modellen har jo fått priser fra EISA og lignende.

Håper dere kan hjelpe meg med noen flere alternativer, da jeg ikke er så dreven i hjemmekino-verdnen enda.

Og er det noen som har erfaring med dette anlegget, så bare skrik ut :)

Forsterkeren som skal brukes er en Yamaha RXV-450 RDS...
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
14.09.2004 21.06.30 #2 av 4
Postet av: Roar
Kef og Yamaha tror jeg blir en knall kombinasjon. Musikaliteten til Yamaha er unik i den prisklassen der.

Et annet sett du kan vurdere er Gale Junior, men jeg ville nok foretrukket KEF 1005. Det ser jo i tillegg rålekkert ut.

http://www.hifiklubben.no/iz.asp?id=2|p ... 74|pdetail
Roar J - Hjemmekinomaskinist
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
16.09.2004 05.56.50 #3 av 4
Postet av: Lex
Takk for tilbakemeldingen, bra å få litt innspill fra andre.

Var å hørte på en Harmann/ Kardon- kombinasjon på tilbud hos HiFI center-kjeden i går. Forsterker, DVD og surroundsystem med 10" sub for bare 9000 kr. Det er utrolig mye for pengene fra den produsenten, men jeg må ærlig innrømme at subben og satelittene ikke overbeviste helt, det ble litt vel amerikansk og rockete...

Noen andre som har hørt denne kombinasjonen?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
17.09.2004 13.49.25 #4 av 4
Postet av: dingen
hei!

har vert å testet den der kombinasjonen eg og....

heilt grei i små og bra "lydrom" , men lånte med meg settet hjem, og der spillte d ræv... stua er ca. 45kvm2...

men for små rom er det et veldig god kjøpt..

er jo gode komponenter og receiveren har jo en "cool" look!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar