Logo

Høytalere til PC- hjelp!

Skriv et svar
11.08.2006 23.48.00 #1 av 4
Postet av: bam87
Kjøpte inn INSPIRE t6060 5.1 hjemmekinoanlegg til PC i dag. Hadde tenkt å bruke det til filmtitting fra DVD-spilleren også, men får det ikke til å funke. Er det en spesiell ledning eller noe jeg må ha? Eller går det rett og slett ikke ann å koble anlegget til en vanlig DVD-spiller eller TV? Trenger hjelp, håper på svar........
"Queen Elizabeth is a man! Prince Charles is a pervert! Winston Churchill was full of shit! Shakespeare's French!"

An American Werewolf In London


Min DVD-samling:
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/bam87
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.08.2006 08.42.36 #2 av 4
Postet av: arntos
Hva slags kabel bruker du fra dvd spilleren? Hvorfor ikke spille dvd fra PC?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.08.2006 09.43.17 #3 av 4
Postet av: boly
Så på hjemme siden deres, men der var det ikke noen bilder eller forklaring på hvilke koblinger som er på denne. Men er det ikke kontakter for hver kanal, phono koblinger? Ta et bilde og legg ut så vi ser hva som finnes av koblingsmuligheter.

Ellers må jeg si meg enig i forige innlegg, bruk pc'n, det er bygd for den.
KINO: Klipsch, Onkyo, Epson, Denon, Sony, Panasonic, Grandview
SOVEROMSKINO: Philips, Epson, Denon, Kingpin
STEREO: Harman Kardon , CAV
TV: Cambridge, CAV, Samsung
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.08.2006 13.50.18 #4 av 4
Postet av: bam87
Jeg fikk det til å virke nå:) får bare fronthøytalerne og basshøytalern til å fungere foreløpig, men det er antakelig pga at tven min bare har to innganger for høytalere... allikevel fungerer det egentlig ganske ålreit med PC anlegg som hjemmekino til TV... har ikke råd til noe bedre foreløpig så...:p...blir større og MYE bedre anlegg etter hvert;)
"Queen Elizabeth is a man! Prince Charles is a pervert! Winston Churchill was full of shit! Shakespeare's French!"

An American Werewolf In London


Min DVD-samling:
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/bam87
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar