Logo

høytalere til electrocompaniet

Skriv et svar
15.06.2005 20.44.29 #1 av 5
Postet av: loften
er det noen som har noen gode forslag til høytalere som passer til electrocompaniet :?: :?:
svar motas med takk.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
16.06.2005 14.42.48 #2 av 5
Postet av: wotg
Pris, bruksområde og om du vil ha gulvstående eller stativ høytalere hadde vært fint om du tok med. Om du har planer om å bygge ut til fullt hjemmekino anlegg hadde også vært interessant om du sa noe om, da det muligens vil være med på å avgjøre høytaler valget.

Kim
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
17.06.2005 08.38.18 #3 av 5
Postet av: Phelsior
companiets forsterkere har mye kraft, så du kan få mye ut av ellers tungdrevne (men fantastiske høyttalere). Hvilken forsterker(e) har du?

Uansett hadde jeg absolutt vurdert Dynabel. Har du ECI4 eller "høyere" vil du få meget god og balansert lyd ut fra stativhøyttalerne. Vet ikke om du hører mest på klassisk, jazz, rock, elektronika osv som også har en del å si for hva slags opplevelse du ønsker av ditt oppsett.

Er du opptatt av den dype brummende bassen (mye hip hop, techno o.l.) ville jeg heller gått for noen gulvstående varianter, men dette kommer også an på hvilken forsterker du har.

Regner hele tiden med at du kun snakker om stereolyd, og ikke surround.
Lytt til musikken, ikke bare hør på den.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
21.06.2005 23.06.38 #4 av 5
Postet av: TheTubaplayer
hvilket electrocompanietutstyr har du da? har du AW180 blir jeg syk av misunnelse.... :D
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
23.06.2005 11.09.47 #5 av 5
Postet av: Mikael
"TheTubaplayer" skrev:hvilket electrocompanietutstyr har du da? har du AW180 blir jeg syk av misunnelse.... :D


har mekka sånne før, de har en kul oppbygning. skal ha sånne!!!!!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar