Logo

Høy oppløsning er ikke alltid et pluss??

Skriv et svar
21.08.2004 00.15.13 #1 av 1
Postet av: Northern|
jeg var i en ny hifi butikk her om dagen som fører blant annet bang&olufsen.
Jeg var så heldig å få en demonstrasjon av den nyeste beovision avant.
Jeg satt meg ned pent og pyntelig og fikk vite at jeg velge mellom et par filmer de hadde i butikken. jeg valgte høfllig armageddon for å se hva denne 32" 65lapper kunne gjøre med en 7-8 år gammel film...

FYTTERAKKERN!

jeg satt der med noen høyttalere til 50000stykket og knøttsmå bakhøyttalere til 20 k og alt jeg kunne tenke på var hvor rar filmen var. Jeg kunne ikke huske at kameravekslingen var så svevende. Det føltes ut som jeg satt og så gjennom kameralinsa, men på samme tid var bildene så klare at det ble plagsomt!
alt var så rent og riktig både fargemessig og kontrasten....

Bildet var jo knallbra, men det ble jo så opplagt bra at det nesten var dårlig. Jeg har sett alle typer tver fra 1000-lappen til plasma og alt sony og de andre har å by på..

Dette er vanskelig å beskrive.. få en demonstrasjon av tven selv og gi meg noen kommentarer her, for maken til RART bilde har jeg aldri sett maken til.

håper noen tar dette seriøst og gir meg litt debatt. Jeg trodde jeg hadde sett alt av tv, hadde jeg visst bedre skulle jeg tro at tven hadde 10000-1 kontrast og 400hz img_avant_start_L.jpg img_avant_start_L.jpg ( 20,224609375 KB) Vist 559 ganger
some people are music lovers - I can`t make love without.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar