Logo

Hyundai HLT -42V2FH

Skriv et svar
02.09.2007 11.43.34 #1 av 2
Postet av: PerIvar
Jeg har akkurat kjøpt denne 42" LCD tvn. Men tror det må være noe feil. Mulig jeg overser noe, derfor spør jeg her. Når jeg starter tvn så kommer det opp en skjerm som veksler mellom rød, blå og grønn. Jeg hører tvlyden men ikke noe bilde. Hvis jeg trykker på meny knappen kommer bildet og tvn fungerer som normalt. Hvis jeg prøver å bruke funksjonen "frys bildet" så kommer den skjermen med fargene tilbake. Er dette en feil? Eller erdet noe jeg har oversett. har forøvrig Dreambox 500S koblet opp på tvn og en gammel dvd spiller.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
02.09.2007 16.35.42 #2 av 2
Postet av: PerIvar
"PerIvar" skrev:Jeg har akkurat kjøpt denne 42" LCD tvn. Men tror det må være noe feil. Mulig jeg overser noe, derfor spør jeg her. Når jeg starter tvn så kommer det opp en skjerm som veksler mellom rød, blå og grønn. Jeg hører tvlyden men ikke noe bilde. Hvis jeg trykker på meny knappen kommer bildet og tvn fungerer som normalt. Hvis jeg prøver å bruke funksjonen "frys bildet" så kommer den skjermen med fargene tilbake. Er dette en feil? Eller erdet noe jeg har oversett. har forøvrig Dreambox 500S koblet opp på tvn og en gammel dvd spiller.

Ingen som har noen formening om dette?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar