Lordbowser
Aktiv
E-post
Runel
Moderator & Meget kunnskapsrik
E-post
Hei, Velkommen til forumet
Meget bra komponenter du har valgt deg ut
Philips Tv kommer mest sannsynlig ikke før mot jul iflg det jeg vet desverre... Det finnes DVD opptakere med
HDMI til en fornuftig pris
Slik som det ser ut kan du kjøre alle inn via HDMI på forsterkeren og hente ut et signal via HDMI til f.eks TV. Det ser ut som du kun har 1 utgang for HDMI fra forsterker. Det fine er at du kan plugge på alt XBOX osv og få HDMI ut
Har ikke sett/prøvd forsterkern i praksis kanskje andre på forumet har noen tips? Til prosjektorern ville jeg valgt litt over minium kvalitet/pris på HDMI hvis stekket er langt(+8m). Til de andre komponentene holder det med en "budsjett" kabel.
PIONEER DVLX50, BDP51, SC-LX71, MONSTER, PS50A456, VELODYNE SMS1, PRESTIGE S10, VERITAS 5.1 OPPSETT.
Rune
Nerd
E-post
Nettside
Lordbowser
Aktiv
E-post
Hei Takk for raskt svar fra dere begge. Knallbra med et forum hvor det befinner seg masse folk med erfaring
Jeg var forresten innom nse på Ryen (Oslo) i dag, og de kunne fortelle at de fikk inn Philips 37pf9830 allerede 15 august
Så jeg slipper heldigvis å vente til nærmere jul. Takk for tipset om hdmi splitteren forresten, sånn må jeg ha meg.
mvh
Torstein