Logo

Hvor mye skal en dvd-spiller forventes å bråke?

Skriv et svar
16.03.2005 07.26.37 #1 av 5
Postet av: Andy
Ett litt dumt spørsmål kanskje, men kan en forvente at en enkel dvd-spiller (uten opptak) til 5000 skal lage lyd når den leser dvd og cd- platene og når den spiller til vanlig??? Min har en litt kjip suselyd nemlig....
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
16.03.2005 07.53.23 #2 av 5
Postet av: Oban
Interessant - hvilken DVD-spiller er det snakk om?

Jeg har også en DVD-spiller i samme prisklasse som etter min mening bråker for mye. Dette varierer fra nesten lydløst på noen CD/DVD'er til tydelig "spinnelyd" på andre (hører den mye bedre enn Sanyo Z3 projector som henger like over hodet og over 3 meter fra DVD-spiller).

Spilleren min er en Yamaha DVD-S1500, og skal leveres inn bl.a. på gunn av dette.
Selgeren sier dog at de har fått meget bra tilbakemeldinger på denne spilleren - og at jeg har vært uheldig med mitt eksemplar.

Og som svar på ditt spørsmål : Jeg synes man skal forvente at en ny DVD-spiller [i][u]ikke[/u][/i] lager sjenerende lyd - uansett prisklasse.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
16.03.2005 08.55.54 #3 av 5
Postet av: Andy
Spilleren er en Teac DV-L800. Helt ny, men vurderer om jeg skal levere den inn. Synes ikke det er bra nok at en spiller i den prisklassen skal gi fra seg en slik lyd.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
17.03.2005 11.24.23 #4 av 5
Postet av: Oban
"Andy" skrev:Spilleren er en Teac DV-L800. Helt ny, men vurderer om jeg skal levere den inn. Synes ikke det er bra nok at en spiller i den prisklassen skal gi fra seg en slik lyd.

Støtter deg her.
Med mindre forhandleren klarer å overbevise deg om at dette er normalt - gjerne ved å demonstrere at andre, tilsvarende spillere av forskjellige merker, bråker like mye. Noe som bør være lite sannsynlig. :wink:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
17.03.2005 14.46.47 #5 av 5
Postet av: turbo1979
jeg klarer ikke å høre min Sony dvp-ns 900!
Oppgraderer kontinuerlig min hjemmekino
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar