aavdst
Aktiv
E-post
Mener å ha hørt at Fotball VM 2006 i Tyskland neste år, skal sendes i HDTV. NRK vurderer viss dette. Så da kan en jo glede seg over god fotball med et godt bilde på HD-ready skjermer neste år
Draug
Aktiv
E-post
Ser at MPX selger PW8 med 2 AV innganger, og PC-inngang for 20 k.
Liker konstruksjonen, og har ikke behov for høytalere og intern tuner.
Står desverre lite om hvilke AV-innganger dette er. Om jeg har forstått dette riktig, så kan denne også konfigureres med HDMI.
Arntos?
Zappa
Aktiv
E-post
"Tannoy" skrev:Vil ihvertfall IKKE anbefale 7320. Så denne på Elkjøp med riktignok et dårlig splitta signal(UPC-analogt) og det så ikke bra ut...
Kanskje noe å hente på en digital mottaker, men uansett...gå heller for en PA50 da...det er ihvertfall min mening
Enig! Hadde også bestemt meg for 7320. På papiret så dette ut som et gyldent kompromiss mellom spec og pengbok (+ kona:). Jeg snudde også da jeg så en fotballkamp hos en forhandler. PA50 var minst en divisjon bedre (Start - Alta
).
Synes selv min 37PA50 på upc funker bra til fotball.
Draug
Aktiv
E-post
Hadde 7320 hjemme, og selv med digital tuner var ikke denne brukbar for å se en fotballkamp... Jeg er litt sjokkert over hvor dårlig 7320 klarte "fotballtesten", spesielt siden dette er en helt ny LCD-skjerm.
Synd, da den hadde noen andre egenskaper jeg virkelig satte pris på.
Har etter flere innspill her på forumet, og ved testing i butikk, bestemt meg for PA50. Vurderer det slik at de 9 000 ekstra jeg må ut med for PV500 er for mye for noe jeg per i dag ikke har behov for.
Flere hevder også at forskjellen mellom disse to er liten, selv på HD-material.
Og er PA50 god nok til fotball, så holder den sikkert mine kvalitetsmål på de fleste andre områder også. Bestiller meg en nå i kveld, og er jeg heldig, blir det fotball på Panasonic'n til neste helg!