Logo

Hva har du?

Skriv et svar
04.03.2008 12.58.14 #1 av 4
Bare en enkel undersøkelse om hva slags kilde dere her på forumet benytter seg av for å se på TV? Bruker dere Kabel-TV, Parabol, Riks-TV, IPTV etc og er dere fornøyd med det dere har?
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
04.03.2008 18.10.13 #2 av 4
Jeg har parabol, og har "Gullpakken" fra Viasat. At de har fått TVNorge og TV2 syntes jeg ikke gjør noe skade, klarer meg nok en stund nå :wink:
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
05.03.2008 12.20.13 #3 av 4
Postet av: teebee
blokka jeg bor i har solgt sin sjel til telenor så jeg har kabeltv fra canal digital. skaffet meg hd box og full pakke på canal+ for å få med meg den portugisiske ligaen. av og til blir det en engelsk kamp også, men ikke så ofte. kjøpte nettopp tv2 sport for å se TIL gutan banke resten av norge i den norske tufte ligaen. :) tviler på at det er ei god invistering da jeg nesten ikke ser på tv, men uansett kjekt å ha tilfelle streik i tvserie systemet i usa.
Philips 58PFL9956T, Onkyo TX-NR1007, Dynavoice F6, Dynavoice S4, Dynavoice C4, SVS SB12 Plus, Sony BDP-S350, Asrock Vision 3D med XBMC, XBOX360 Super Elite, CanalDigital HD via Technicrypt CXV, Logitech Harmony 900, Logitech diNovo Mini.
Mine filmer
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
05.03.2008 15.48.33 #4 av 4
Postet av: Torja
Har vanlige digitale dekodere fra CD for å få litt bedre tv bilder på flatskjerm og prosjektor. Har kun vanlig standard pakke. Ser ikke så mye på tv uansett, blir mest Blu-ray og HD-DVD :wink:
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar