kid
Hjemmekinosjef
E-post
Nå gjenstår "bare" lyd, tenkte jeg skulle gå for stereo lyd i første omgang muligens, også bygge på i senere tid når økonomien tillater det. Er veldig sugen på Harman Kardon's HK 3480 reciever m/ Harman Kardon DVD 22 spiller, mest pga designet, ikke minst at ryktene sier det skal være en liten kraftkar i recieveren og. Har kikket litt på høytalere, foreløpig har jeg satt en finger på: CERWIN-VEGA V-15F Høyttalere men er åpne for andre muligheter, forslag, tips og erfaringer med både reciever, dvd spiller og høytalere.
Tusen takk på forhånd!
Denon 3806, B&W 604 S3, B&W LCR 600, B&W 600 S3, TaraLabs, Supra, Panasonic PT-AE700
Marius305
Hjemmekinosjef
E-post
Nettside
Hadde jeg vært deg ville jeg gått for CV Classic sin 15 tommer ja..
Du har en Receiver som kan dra høyttalere på den størrelsen!
Eller kanskje den Doble 15 tommers modellen.. er ikke helt sikker på om den drar den
Ta deg en tur innom HiFi Klubben å hør på de..
Jeg var å hørte på 12 tommern til CV Classic her forleden..
Å det var konge lyd..
Bra bass.. Kan spilles VELDIG høyt..
Høyttaleren er med sikring..
Det menes med at det veldig sikkert at de ikke kan sprenges, sikringen gjør så høyttaleren stopper å spille når du er på det nivået den sier NEI til..
Lykke til med å velge
kid
Hjemmekinosjef
E-post
Hehe, får vel ta meg en tur til Tønsberg i morgen da.. nærmeste HiFi klubben sjappe. Har butikkene samme pris som netthandelen? Høres utmerket ut iallefall, viste det var sikringer på disse.. burde iallefall være det. Dobbel 15" tror jeg ikke at jeg går for, da høytalere skal stå i et nokså lite rom, så for lydens skyld blir det nok penest med 12" eller 15". Siden jeg er veldig glad i bass, ender det vel med en enkelt 15" pluss en aktiv 10" sub
Tuuuusen takk for tilbakemelding..
Denon 3806, B&W 604 S3, B&W LCR 600, B&W 600 S3, TaraLabs, Supra, Panasonic PT-AE700
boly
Kunnskapsrik med egen hjemmekino
E-post
Gå for V-12 og legg de ekstra kronene i en bedre sub..
KINO: Klipsch, Onkyo, Epson, Denon, Sony, Panasonic, Grandview
SOVEROMSKINO: Philips, Epson, Denon, Kingpin
STEREO: Harman Kardon , CAV
TV: Cambridge, CAV, Samsung
kid
Hjemmekinosjef
E-post
Får en knallgod 10" sub brukt i 2 måneder for en rimelig penge, så tror ikke jeg velger å oppgradere der, sånn prismessig, siden jeg får et såpass godt tilbud. Men takk for forslaget uansett