Logo

HK 5.1 pluss 2.0?

Skriv et svar
09.12.2006 12.54.41 #1 av 2
Postet av: petre2006
Hei,

Nå har jeg fått noe rart for meg som kanskje noen vet og kan forklare er mulig. Dere skjønner, jeg har sprengt alle budsjetter på hjemmekinorommet mitt, men har bestemt meg for å få det i 7.1 utførelse raskere en planlagt. Så, til problemet;

Jeg har HK AVR 5000 idag, og denne må da byttes ut hvis jeg skal ha 7.1 system... eller;

1. Kan jeg på en måte kjøpe meg en HK 2.0 forsterker, og la den ta seg av de to manglende kanalene?
2. Må jeg da ha en signalprosessor som utfører splittingen?
3. Eller kan den foregå i AVR5000 tror dere? (Må kanskje endelig åpne manualen)
4. Har noen erfaring med et slikt oppsett, og fungerer dette bra?
5. Eller er det lange veie til neste års budsjett og krangling med samboer for å få en ny HK 7.1 reciever?

Takk på forhånd!

Petter
Det blir aldri lydtett nok... OG -- ALT i en boks, hiv ut resten!
Filmbasen min : http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Petter%20U
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
09.12.2006 14.35.53 #2 av 2
Postet av: boly
"petre2006" skrev:Hei,

Nå har jeg fått noe rart for meg som kanskje noen vet og kan forklare er mulig. Dere skjønner, jeg har sprengt alle budsjetter på hjemmekinorommet mitt, men har bestemt meg for å få det i 7.1 utførelse raskere en planlagt. Så, til problemet;

Jeg har HK AVR 5000 idag, og denne må da byttes ut hvis jeg skal ha 7.1 system... eller;

1. Kan jeg på en måte kjøpe meg en HK 2.0 forsterker, og la den ta seg av de to manglende kanalene?
2. Må jeg da ha en signalprosessor som utfører splittingen?
3. Eller kan den foregå i AVR5000 tror dere? (Må kanskje endelig åpne manualen)
4. Har noen erfaring med et slikt oppsett, og fungerer dette bra?
5. Eller er det lange veie til neste års budsjett og krangling med samboer for å få en ny HK 7.1 reciever?

Takk på forhånd!

Petter


1.Nei
2.Ja
3.Nei, og manualen er altid kjekk og titte litt i, det hender det står mye lurt inne i den ser du :wink:
4.Nei
5.Ja

Men et 5.1 system som er riktigt innstilt, klarer fortsatt og gi meg gåsehud. H/K AVR 5000 bør det være lett og bli kvitt, så den generer en del kronasjer til ny reciver, så det er ikke sikkert veien er så lang.
KINO: Klipsch, Onkyo, Epson, Denon, Sony, Panasonic, Grandview
SOVEROMSKINO: Philips, Epson, Denon, Kingpin
STEREO: Harman Kardon , CAV
TV: Cambridge, CAV, Samsung
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar