Logo

Hjemmesnekret takoppheng til HP 7122 projektor

Skriv et svar
08.11.2005 16.27.48 #1 av 4
Postet av: dejavu
Heisann.
Jeg må få hengt projektoren min opp i taket, hvor den må henge opp-ned,for at det skal være mulig å få bra bilde i riktig høyde. HP har originale oppheng til denne type projektorer. De er selvsagt svindyre,så jeg lurer på om noen har snekret et oppheng sjøl? Mener jeg leste et innlegg her på forumet, hvor en skrev at man kunne demontere fotstøtten, og deretter skru projektoren opp i taket.
Men så blir det jo et problem å justere den, vil jeg tro. Uansett,-akkurat det innlegget finner jeg ikke igjen. Så,-er det noen som har laget oppheng sjøl til denne projektoren? Slik ser den ut...

http://h20195.www2.hp.com/search/pdf/09 ... f05236.pdf
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
11.11.2005 13.25.31 #2 av 4
Postet av: boble73
Jeg selv bruker ett oppheng fra ikea til 80kr. Bare litt lett ombygging så funker det toppers. Mye penger å spare vertfall :D Det er et oppheng som er beregnet på å henge opp videoen under tv hyllen. Bare å sage av litt av toppen( for å få den nermere taket. Så sette på 2 vinkler slik at man får skrudd den fast i taket. DSC00116.JPG DSC00116.JPG ( 82,67578125 KB) Vist 567 ganger
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
14.11.2005 13.21.49 #3 av 4
Postet av: dejavu
..dumt. Jeg er redd HP\en min er for rund i formene,til et slikt arrangement. Dessuten er det betjeningspanel spredt utover hele oversiden,-som jo da blir undersiden når den henges opp-ned under taket.

Har laget meg et system, hvor jeg skrudde av foten på projektoren,og skrudde festet til foten rett inn i taket. så da kan den også justeres i høyden...Helt gratis og virker fint...
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
18.11.2005 21.12.35 #4 av 4
Postet av: kfh74
Ikke for ødelegge tråden, men er du fornøyd med projektoren? Kan du bruke den til data (må du bruke adapter)?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar