Logo

Hjemmekono`s anbefalinger på plasma-TV

Skriv et svar
08.02.2008 13.55.30 #1 av 3
Postet av: August
Hei,

Jeg skal kjøpe meg et plasma-TV i størrelsen rundt 42". I den forbindelse ser jeg at de seneste
anbefalinger fra Hjemmekino er Panasonic sin TH-42PX70 og TH-42PV70. Disse TVène/anbefalingene
er over ett år gamle. Vil dette si at det i løpet av det siste året ikke er kommet plasma TVèr på markedet,
og i den prisklassen, som i følge Hjemmekino kan matche de to nevnte apparatene fra Panasonic?
Eller....?


mvh
August :D
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
08.02.2008 14.17.08 #2 av 3
Postet av: Blueflame
De plasma tv'ene der ble utgitt av Panasonic sent i fjor. Dem har ikke utgitt noen nye modeller i år ennå. Men disse tv'ene er fortsatt blandt de beste i sin prisklasse. Det er mange gode TV'er der ute, men svært få som gjør seg så godt som disse til hjemmekino/film til den prisen. Vil du ha hakket bedre, er Pioneer sine 2008 modeller absolutt å anbefale. http://www.hjemmekino.no/database/tvinf ... alognr=492

Dette er en langt bedre TV, men koster også mer. Som TV til film og hjemmekino så er det ingen som slår Pioneer.
Pioneer VSX-LX60, Pioneer PDP-427XA, Dali Ikon 6, Dali Ikon Vokal 2, Pioneer DV-696AV, Pioneer DVR-530H, Project Debut III, Jamo E400, Pioneer S-W150S, PS3 og Gamecube
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
08.02.2008 18.41.49 #3 av 3
Postet av: Rune
Disse apparatene ble lansert rundt april/mai i Norge. Forskjellen mellom disse og forrige generasjon var små, men Panasonic har opparbeidet seg en god ledelse i "økonomiklassen" og det skjer sikke så mye i løpet av et år. Det er stort sett Pioneers modeller som regnes som bedre, men de er altså betraktelig dyrere.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar