Logo

Hjemmekino Yamaha HTiB 1000 Surround Anlegg, 5 x 105 W

Skriv et svar
17.02.2005 07.29.48 #1 av 5
Postet av: THL
Hei!

Lurer på om noen har erfaringer med det anlegget (Yamaha HTiB 1000)

http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301268&cks=PRL

Hvordan er lyden? Høytalerene virker litt små i forhold til forsterkeren. Fordelen slik som jeg ser det er at man kan bytte høytalere til noe som er større med denne forsterkeren. Da ser jeg i forhold til hjemmekino anleggene Philips LX-8500W og JVC TH-S8 som er litt dyrere og testet hos TV2 (Lyd og Bilde). Testen tar jeg med en "klype salt"

THL
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
17.02.2005 13.51.12 #2 av 5
Postet av: mariusm
dette anlegget blir diskutert her på forumet ofte. de aller fleste mener det er ett bra anlegg til prisen.

jeg har det selv (+ litt til) og er kjempefornøyd. noe av det beste til prisen.

absolutt best på film da. hører du mye musikk, bør du vurdere å kjøpe større front HT. (som jeg har gjort)
Mvh
Marius
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
17.02.2005 17.57.13 #3 av 5
Postet av: partypulp
Jeg har bestilt fra http://www.mpx.no og venter på at det skal komme på døren idag eller morgen.
5200 ca inkl frakt.
Komplett hadde nemlig ingen på lager :)
partypulp

Min DVD samling
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
17.02.2005 22.27.25 #4 av 5
Postet av: partypulp
Da var det ankommet og montert opp :)
MYE innstillinger å gå igjennom.. Men har prøvd litt på ringenes herre og kill bill nå... er good lyd ja.
Absolut nok for min lille stue!
partypulp

Min DVD samling
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
18.02.2005 08.07.00 #5 av 5
Postet av: THL
Takker for svar. Ønsket bare å se hvor gått dette anlegget ble mottatt. Jeg sjekker dette anlegget opp for en kamerat som ønsker seg et anlegg i denne prisklassen. Selv har jeg hatt, og har Yamaha i mangen år og er fornøyd. Jeg regner med at jeg bytter ut min gamle Yamaha DSP-A1000 (7 kanaler i 1991) Dolby Pro Logic som var tidens toppmodell i en ny Yamaha RX-V1500. En får mye mer for pengene i dag enn når jeg kjøpte min. Tror at prisen på denne lå på en plass mellom 12.500,- til 16.500,- de årene den ble produsert, og var en litt svakere en Yamaha RX-V1500.

THL
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar