Logo

Hjemmekino pakke m/DivX ca 6000,-

Skriv et svar
02.03.2006 14.41.16 #1 av 7
Postet av: haze
Heisann!!

Jeg vurderer Panasonic hjemmekino pakke (SCHT885WEGS)
Og har fått annbefalt denne på Elprice.
Er den noe og satse på? Noen erfaringer? Mulig og koble på LCD skjerm senere e.t.c?

Jeg skal bruke den til for det meste film bruk. Men, også noe musikk tenker jeg.

"Dolby Digital, DTS og Dolby ProLogic II" er dette 5.1 lyd?

Sorry for kansje "dumme" spørsmål, men.. er helt GRØNN på dette... :roll:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
02.03.2006 14.48.26 #2 av 7
Postet av: xuax
Hvis du ikke trenger gulvstående høytalere ville jeg gått for HTIB3300. Her får du separat dvd spiller og forsterker som gjør at du kan bygge ut senere uten å skifte hele anlegget
Har man nok penger kan man kjøpe seg hva som helst!!!

"Du jeg bare lurte, men hva er forskjellen på en plasma tv og en sånn derre LSD-tv??"
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
02.03.2006 16.36.46 #3 av 7
Postet av: haze
Hva mener du med og bygge ut? Koble til LCD tv e.t.c?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
02.03.2006 18.01.51 #4 av 7
Postet av: arntos
"haze" skrev:Hva mener du med og bygge ut? Koble til LCD tv e.t.c?


Kjøpe ny DVD, receiver eller høytalere. Dette er et bra system om man kanskje ønsker å kjøpe noe bedre i framtiden. Kjøper du et system der DVD og forsterker er i samme boksen må du kjøpe alt nytt om du ønsker å oppgradere.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
02.03.2006 18.43.33 #5 av 7
Postet av: haze
Ah... vist jeg fks vil bytte dvd spillern, så kan jeg lett gjøre det på HTIB3300 anlegget ja... men.. er litt gira på de tråløse bakhøytalerne... men.. disse bakke høytalerne er jo egentlig ikke noe særlig pene da... da var HTIB3300 settet pengere.. og billigere også... :P

Men.. og koble til fks LCD TV går lett på den andre annleget?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
02.03.2006 19.58.16 #6 av 7
Postet av: arntos
Alle hjemmekino anlegg er beregnet for å gi et bildesignal til TV og mottat lydsignal fra TV. Forskjellene ligger i kvaliteten på lyd og bildesignalet som sendes til skjermen.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
02.03.2006 23.37.45 #7 av 7
Postet av: haze
Hmmm... oki! 8)
Da får jeg tenke & gruble litt da... regner det blir en av disse, som står i innlegget her. :wink:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar