Logo

Hjelp! Vi må ha ny DVD spiller/opptaker...

Skriv et svar
19.11.2007 09.48.46 #1 av 5
Postet av: aussie_l
DVD spillere er ikke akkurat mitt fagfelt... har lest diverse guider - men er fortsatt temmelig "blank" føler jeg - ber derfor om eksperthjelp!:oops:

Ønsker en DVD spiller som også har minne slik at en kan ta opp noen timer direkte i "boxen" (slik som f.eks en GET Box kan) - Den må ha mulighet for å kunne spille av begynnelsen av et program samtidig som den tar opp slutten (timeshift?) FINNES DETTE? Til en ok pris?

Jeg finner det som kalles DVD opptakere til grei pris, men kan disse også spille av - eller er det ren opptaker?

Vi har en 42" plastmaskjerm, men ikke HD klar - er det noe spesielt en bør passe på ved kjøp av DVD?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
19.11.2007 09.51.10 #2 av 5
DVD opptakere kan både spille av og ta opp.
Kan du si en mer spesefikk prisklasse?
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
19.11.2007 15.31.14 #3 av 5
Postet av: aussie_l
Åh - så bra :-)

Jeg tenkte max 3000, men ikke noe "must" å bruke så mye heller selvfølgelig... Er det en sannsynlig pris?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
19.11.2007 17.57.48 #4 av 5
Jeg gir deg noen linker med tester av dekodere med innebygd PVR og noen vanlige HDD/DVD opptakere.

PVR:
http://www.teknofil.no/wip4/teknofil_te ... l?id=12043

Test av DVD opptaker i din prisklasse
http://www.lydogbilde.no/index.php?cat= ... =3555&p=50

Disse testene svarer nok på det meste du lurer på, hvis du fremdeles lurer på noe så er det bare å spørre, eventuelt om andre alternativer etc.
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
19.11.2007 19.01.03 #5 av 5
Postet av: aussie_l
Tusen takk! Dette var akkurat den informasjonen jeg trengte - nå skal det bli DVD opptaker i heimein :-)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar