Logo

Hjelp til å velge!!! LE40F86B eller KDL-40W3000???

Skriv et svar
24.04.2008 16.39.46 #1 av 3
Postet av: Atle80
Hei

Når har jeg snart lest meg i hjel om disse tv'ene og enda ikke klart å bestemme meg.
De hoved forskjellene jeg har klart å finne ut av er at Samsung LE40F86B er 100Hz og at har den glassklar kontrastplate over skjermen. Sony Bravia KDL-40W3000 har ikke 100hz, men den har Digital tuner som støtter mpeg4 (Det vi trenger her i norge)
Egentlig tror jeg at jeg kommer til å bli fornøyd med bildekvaliteten på begge tv'ene uansett, og tror jeg har falt litt mot sony siden.

Hva mener dere????
Skal jeg velge:

-Sony Bravia KDL-40W3000

eller

-Samsung LE40F86B

Jeg kommer til å bestille på mandag 24 april. :D

På forhånd takk for hjelpen

Mvh
Atle H
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
24.04.2008 17.03.23 #2 av 3
Postet av: Atle80
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
25.04.2008 15.46.12 #3 av 3
Hei Atle og velkommen til forumet!

Ser at valget står mellom to gode LCD-modeller, men kan du si litt mer om lysforholdet i rommet ditt og om bruksområde?

Sony W3000, gir flotte, mette og korrekte farger. Detaljnivået er svært godt og kontrastnivået er meget godt til LCD å være i den prisklassen. Det står i presse at den hart noen problemer med bevegelser og litt hakking, jeg fikk ikke servert noen bilder slik at jeg fikk bekreftet eller avbekreftet dette. Men ihvertfall er dette en TV som gir mye for pengene.

Samsung sin F-serie har fått gode kritikker i presse, har ikke fått sett denne selv ennå. Den forrige serien syntes jeg blandet fargene litt for mye sammen slik at man mistet litt for mange detaljer i de mørke områdene. Så blir spennende å se hvordan den er.

Men merk deg at snart kommer Sony W4000; så det er kanskje verdt å vente på den. Mer informasjon her:
http://www.hjemmekino.no/database/tvinf ... alognr=595
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar