Logo

Hjelp til valg av stuetv

Skriv et svar
25.03.2006 17.33.48 #1 av 4
Postet av: glx-rider
Hei!

Skal flytte for meg selv om et par måneder, og da må jeg endre litt på planene jeg hadde om tv til gutterommet, ettersom jeg nå blir sittendes litt lenger unna..
(størrelse på stue har jeg ikke her men, ca det du ville forventa av en leilighet på 60 m2)

Det jeg tenkte var at jeg nå skal ha minst 37" men kan gjerne være et par hakk større.

Et av kravene er HD ready ettersom den skal brukes med x-360, men blir vel like mye brukt til alt mulig tv(analog tv, dvd film)

Om den kan kobles til pc er ikke noe must, ettersom jeg planlegger å bruke 360 som extender.

Prisklasse mellom 10 og 20.000, helst noe imellom.(kommer ikke til å bli handlet før om et par måneder, så om han ligger på 20 nå så er det kanskje et håp om at han faller litt i pris? )

At den skal være flat er en selvfølge.

Har ikke så veldig mye peil på de forskjellig tvene, så stoler blindt på dere her.
titta litt på bakprosjeksjons tvr, og sett at de er billige i forhold til størrelse,

Er det noe å satse på?

også hørt at plasmaen ikke er noe dugendes til spilling pga innbrenning, er dette en myte?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
25.03.2006 19.27.14 #2 av 4
Postet av: boly
Du kan søke litt her: http://www.hjemmekino.no/database/tv.aspx
KINO: Klipsch, Onkyo, Epson, Denon, Sony, Panasonic, Grandview
SOVEROMSKINO: Philips, Epson, Denon, Kingpin
STEREO: Harman Kardon , CAV
TV: Cambridge, CAV, Samsung
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
26.03.2006 17.15.53 #3 av 4
Postet av: glx-rider
Hadde jo håpet dere hadde noen anbefalinger om hva som var bra.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
26.03.2006 17.50.56 #4 av 4
Postet av: arntos
Sla du handle først om et par måneder er det vanskelig å anbefale noe. Men om du følger med og leser jevnlig på forumet skulle det være greit å få med seg hva som er brukbart. De nye plasma TVène fra panasonic er vel noe av det heteste i de kommende månedene.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar