Logo

Hjelp til kjøp av projektor

Skriv et svar
22.08.2005 17.53.37 #1 av 5
Postet av: magnuswb
Hei

Driver å titter litt på projektorer og da lurer jeg på hva jeg burde se etter? Burde den være HD/høy oppløsning kompitabel? DLP? LCD? Sett litt på Panasonic PTA-E700. Den virker interesant og så er den HD kompitabel. Eller er det noen andre jeg burde titte på?

Er litt avhengig av at den har HD oppløsning fordi XBox 360 og PS3 kommer snart ut på markedet og jeg orker ikke den lunka oppløsninga som vi har nå.... :lol:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
22.08.2005 18.56.17 #2 av 5
Postet av: Bombadil
Panasonic pt-ae er dagens beste valg i prisklassen rundt 13000,- Den har bra og høy oppløsning og er en glimrende prosjektor. Veldig mange som har den i sin hjemmekino. :wink: [/b]
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
22.08.2005 19.47.46 #3 av 5
Postet av: magnuswb
Har sett litt rundt og ja det er det :D

Så jeg lurer på om det blir en Panasonic hengende i taket snart ja.. :lol:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
22.08.2005 21.20.49 #4 av 5
Postet av: kid
Panasonic PT-AE700 er et godt kjøp, du kan få mye moro med denne, ikke mange som konkurerer i samme prisklassen etter min mening. Hvis det er førstegangskjøp ville jeg vurdert mellom Infocus Screenplay 4805 / Panasonic PT-AE700. Begge deler er et godt kjøp etter min mening, personlig valgte jeg PT-AE700, noe jeg synes du burde gjøre og :wink: (Personlig mening kritikere)
Denon 3806, B&W 604 S3, B&W LCR 600, B&W 600 S3, TaraLabs, Supra, Panasonic PT-AE700
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
23.08.2005 09.33.41 #5 av 5
Postet av: Alex F
Kanskje du burde vente noen måneder, ettersom Sanyo Z4 er rett rundt hjørnet. Skal visstnok ha kontrast på 4000:1 (dobbel IRIS ???) og være enda bedre enn Z3. Panasonic kommer sikkert med AE800.

AE700 vil nok falle ytterligere i pris når de nye modellene kommer.

Men AE700 er et meget godt kjøp, spesielt til under kr 12 000. Den har bra bilde og er meget plasseringsvennlig. Det negative er sortnivået som kunne vært bedre, samt at noen lar seg irritere over vertical banding. Joysticken på lens shiften er også uhåndterlig, og der er vanskelig å stille inn bildet nøyaktig. Av det positive er farger, ingen screendoor, stor zoom (2x, som er mye bedre enn alle konkurrenter), stillegående, liten og nett, HD oppløsning.

Uansett, lykke til med jakten på ny projektor.
Mirage, bare må ha det !
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar