Logo

Hjelp til kjøp av DVD-spiller

Skriv et svar
09.05.2007 13.40.26 #1 av 2
Postet av: endre-
Harman/Kardon DVD37, Pioneer DV-696AV eller Denon DVD-1930? Har leita og lest litt nå, og har kommet fram til at det er en av disse jeg skal gå for, da de har kommet bra ut av tester og ligger innenfor et rimelig prisområde.
Så, er det noen her som kan hjelpe meg å velge en? Gjerne med en god begrunnelse :)

Thanks
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
09.05.2007 14.05.24 #2 av 2
Postet av: Blueflame
Jeg kjøpte nylig Pioneer DV-696AV, og må bare si jeg er KJEMPE fornøyd :D


Hos meg stod det mellom den og Denon 1930. Men med tanke på prisen gikk jeg for Pioneer. Skal jo tross alt ha en Bluray eller HD dvd etterhvert også, så derfor synes jeg det holdt med 1400 kr for å få en bedre dvd spiller som gir bedre bilde på min dvd samling. Heller legge litt mer penger i nestegenerasjon's formatet.

Visse filmer slik som "Over hekken", "Biler", "Flushed away" og "Ice Age2" blir sykt bra med 720p oppskallering. Skulle tro det var ekte HD bilde. 8)

Men alle filmene jeg har testa blir MYE bedre med denne oppskalleringen, bortsett fra eldre filmer, da kjører jeg heller med 576p.

Så jeg kan absolutt på det varmeste anbefale deg Pioneer DV696AV'n, knall bra spiller :D
Pioneer VSX-LX60, Pioneer PDP-427XA, Dali Ikon 6, Dali Ikon Vokal 2, Pioneer DV-696AV, Pioneer DVR-530H, Project Debut III, Jamo E400, Pioneer S-W150S, PS3 og Gamecube
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar