Logo

Hjelp med oppgradering av hjemmekino

Skriv et svar
23.10.2011 19.20.48 #1 av 4
Postet av: bluerabbit
Hei! Har den dag idag et hjemmekinoanlegg fra LG, ht552th-dh. Jeg har nå tenkt å oppgradere til blu-ray. Hjemmekinoen jeg har nå er et "alt-i-et" anlegg, så dvd-spiller og reciver er i samme boks. Hver høytaler har en rød og en svart ledning som går i dvd-spilleren. Det jeg lurer på om det er mulig og kjøpe en blu-ray spiller som er også en reciver, slik at jeg kun kan bytte ut dvd-spilleren, men beholde høytalerene? Om dette er i det hele tatt mulig har jeg ingen anelse om. har også begrenset med plass, så jeg har ikke plass til både en blu-ray spiller og en reciver.

Slik ser koblingene ut på dvd-spilleren: http://www.zoll-auktion.de/auktion/daten/bilder_auktionen/galerie_242955_4.jpg

Er det noen som kan fortelle meg hva jeg må gjøre? Eller hva jeg trenger? Var innom Elkjøp igår. Der fikk jeg beskjed at jeg burde rett og slett kvitte meg med dette anlegget og kjøpe meg et nytt et. Dette syns jeg ville vært trist.

Altså, trenger jeg kun en blu-ray spiller, eller må jeg kvitte meg med hele anlegget og kjøpe et nytt hjemmekino med blu-ray?

Når dette er sagt, så vet jeg like mye om høytalere/hjemmekino som partikkelgeneratorer.

Takk for alle svar på forhånd!
Mvh Håkon
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
23.10.2011 23.28.20 #2 av 4
Postet av: Torja
Skrekk og advarsel for alle som på død og liv skal ha seg et alt-i-ett anlegg. Skal du ha no nytt, må alt kjøpes på nytt.
Dette burde gi deg en spore for å skaffe deg en skikkelig receiver.
Kvitt deg med anlegget og kjøp kun løs komponenter.. :geek:
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
24.10.2011 07.43.03 #3 av 4
Postet av: runefalk
"Torja" skrev:Skrekk og advarsel for alle som på død og liv skal ha seg et alt-i-ett anlegg. Skal du ha no nytt, må alt kjøpes på nytt.
Dette burde gi deg en spore for å skaffe deg en skikkelig receiver.
Kvitt deg med anlegget og kjøp kun løs komponenter.. :geek:

+1
Samsung 63" 3D Plasma-TV PS63C7700--Onkyo TX-NR809-Vincent SP-331-Sherbourn PA 2-160- Klipsch RF-82II/RC-64II/RS-52II/RB-51II-2stk SVS PC12-NSD DSP-Antimode-PANASONIC 310-PS3-Logitech Harmony One-Get Hd Pvr-Monster-Xindak-Proson-VAN DEN HUL
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
24.10.2011 16.46.09 #4 av 4
Postet av: bluerabbit
Takk for tipset! Bytter ut alt.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar