Logo

Hitachi PJTX10

Skriv et svar
03.06.2004 14.33.11 #1 av 3
Postet av: TeeKay
Jeg har kjøpt meg en Hitachi PJTX10.
Jeg er egentlig litt skuffet over detaljene i bildet på denne...
skal ikke opp i mer enn 1,5 Meters bredde på bildet før bildet blir litt "loddent"... Skal det være slik, eller er det noe i veien med akkurat min projektor? Nå skal det selvfølgelig nevnes at jeg har brukt komposittkabel... kjøpte meg en altfor dyr MONSTER S-VIDEO kabel igår, som jeg ikke har fått prøvd enda... kan det utgjøre så stor forskjell? Noen som evt. vet hvor jeg kan se samme projektor demonstrert i Bergensområdet?? Jeg vet at både BMH og Hifi-Centeret har denne, men de har den ikke til demo lenger..
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
03.06.2004 15.35.14 #2 av 3
Postet av: Granberg
På Hitachi PJTX10 bør man ikke sitte nærmere enn 2,1 ganger bredden av bildet for at ikke rutenettet skal bli synlig.

http://www.projectorcentral.com/hitachi_home_1.htm
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
04.06.2004 08.34.09 #3 av 3
Postet av: geirh
Etter det jeg fant ut må du ikke finne på og bruke kompositt kabel. Etter min mening er S-video også bare et nødstilfelle. Det er jo først når du bruker komponent med progressiv scan at du får virkelig utbytte av denne prosjektoren. Bestilte denne etter å ha testet denne på hificenteret med ulike tilkoblinger der ytelsene var meget bra med komponent tilkoblinhgen fra en rimelig dvd spiller med prog. scan(3000,-)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar