Rune
Nerd
E-post
Nettside
Til dere som lurer om info på denne så finner dere det på hjemmesiden til messen. Den finner der her:
http://www.hifimessen.no/
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Snickers-is
Høyttalerguru
E-post
Nettside
Dette er en messe jeg anbefaler på det varmeste. Vi stiller ut i år (høyttaleren som er beskrevet under Høyttaler-kategorien), men jeg ville allikevel anbefale folk å ta turen.
I fjor opplevde jeg å være med på mange morsomme demoer, og det er et enormt spenn i utstyrstyper her. Jeg kan love alle at de får se mye som de ikke har sett før, og som dere kanskje heller ikke trodde fantes. Dessuten er det 2 hoteller som brukes til messa, selve Grand Ocean og bryggehotellet, så jeg opplevde at 2 dager var på nippet til å ikke være nok til å få med seg alt på en skikkelig måte.
Dette er definitivt en av de største begivenhetene i løpet av året for de som bryr seg om lyd!
MVH
Jørn Rune Kviserud
Mine mer eller mindre bransjerelaterte engasjemenenter:
Midgard Audio
Creative HiFi
CNC Xpress
AV expo
Snickers-is
Høyttalerguru
E-post
Nettside
Da var messa over. Var noen av forumdeltakerne innom og fikk skaffet seg noen inntrykk av lyden rundt omkring?
MVH
Jørn Rune Kviserud
Mine mer eller mindre bransjerelaterte engasjemenenter:
Midgard Audio
Creative HiFi
CNC Xpress
AV expo
Alas
Hjemmekinosjef
E-post
Jepp var innom.
Er vel en messe mest for to-kanals-folket, jeg hører hjemme blant dem så jeg fant det meget interssant.
Var og hørte på høyttalerne dine, og det var slett ikke verst. Kunne tenkt meg noe rør inn i et fortrinn gjerne, for å myke opp diskanten og få litt mer kjøtt på stemmer. Men ellers meget bra. Var imponert over effektforsterkerne også må sies. En som jeg var med begynner seriøst å vurdere klasse D som effekt. Men han vil ha rør i fortrinnet.
Eller var det jo mye godsaker må jeg si. Men mange slet med dårlig rom.
Rune
Nerd
E-post
Nettside
Må vel innrømme at høydepunktet var Snickers-is høyttalere og forsterkere samt hun som satt utenfor standen til Oslo Hifi Center.
Jeg er nok litt for hjemmekinoglad for at dette skal bli spennende. Gleder meg til Plaza messen. 7-9 oktober.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Alas
Hjemmekinosjef
E-post
"Rune" skrev:..samt hun som satt utenfor standen til Oslo Hifi Center.
Og de to søte, smilende resepsjonistdamene..........
Snickers-is
Høyttalerguru
E-post
Nettside