Logo

Hdmi kabel

Skriv et svar
12.09.2006 02.29.55 #1 av 3
Postet av: eivindtandberg
Skal koble pc til projektor, og gjør det gjennom en hdmi kabel + en hdmi\dvi adapter til grafikkortet. Grunnen til at jeg skal gjøre det slik er at denne kabelen da er disponibel for senere oppsett, med receiver, hdmi på nytt grafikkort, eller mellom receiver og annet komponent. Det jeg håper noen kan svare meg på, er forskjellen i kvalitet på forskjellige kabler. Jeg trenger en 7-8 meter, men gidder ikke bruke bort mye penger på dyr hdmi hvis en billig gjør samme jobben. Har lest at kabler over en viss lengde krever en kabel i høyere pris(kvalitets) - klasse, men her på hjemmekino.no skriver de at alt under 15 meter pleier å være null problem for de fleste merkene. Ser at jeg kan få hdmi kabel (10m) for ca 500 hos claes olson, 7-8 meter Supra eller Real kabler til rundt 900, eller klaske til med monster kabler.....? Problemet er i økende grad at alle skal selge deg noe, så ingen gir deg et objektivt svar.......
Noen?
eivindt
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.09.2006 08.08.44 #2 av 3
Postet av: arntos
Kjøp monster kabler på ebay. Langt under halve prisen i forhold til Norge.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.09.2006 17.52.28 #3 av 3
Postet av: pnerbye
Supra er kjempefin. Har den selv og har fått den anbefalt av andre. Min er 12 meter. Kabelen altså! ;)
:-) Petter

Focal.JMLab Cobalt 816 S / CC800 S / 2 par Cobalt SR800 / 2 x SVS PB10-ISD
Yamaha RX-V2600 / Samsung DVD-HD935 / Hitachi PJ-TX200
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar