Logo

HD-Ready/ HDTV Ready

Skriv et svar
06.10.2005 07.05.31 #1 av 7
Postet av: Puckern
Har vel fått med meg at det er "HD-Ready" som gjelder, men i bruksanvisning på min BenQ 7800, står det HDTV-Ready. Vil jeg ikke få utnyttet HD skikkelig siden den kun har HDTV-Ready? Ville den da ikke støtte HDCP skikkelig? Om jeg hadde kjørt signalet ut via komponet, ville jeg allikevel fått et betraktelig bedre bilde enn hva jeg får i dag? Kjører i dag Denon 2910 og DVI = supert bilde og en Nokia 9802S tuner (trådløst fra stua, slettes ikke bra ! ;-) ) Flott hvis noen har noen kommentarer!

Ingen som har no svar?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
06.10.2005 15.56.00 #2 av 7
Postet av: arntos
HD-Ready og HDTV-Ready har nok samme betydning.
Enten har et produkt støtte for HDCP eller så har det det ikke.
DVI som du kjører i dag gir nok bedre bilde enn compoennt.
Skjønner godt at trådløst gir dårlig bilde på projektor. Strekk kabel, eneste løsningen.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
06.10.2005 21.33.06 #3 av 7
Postet av: Rikky
Kom ikke 7800 før "HD Ready"-kravene ble lagt frem?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
06.10.2005 22.18.07 #4 av 7
Postet av: arntos
"Rikky" skrev:Kom ikke 7800 før "HD Ready"-kravene ble lagt frem?


Riktig, den har 1024*576 oppløsning. Men det er ikke langt fra HD-Ready stemplet.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
07.10.2005 10.31.06 #5 av 7
Postet av: Puckern
Så svaret må bli at jeg sannsynligvis får inn HD signaler? Si ja ;-)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
07.10.2005 13.10.11 #6 av 7
Postet av: Vector
"Puckern" skrev:Så svaret må bli at jeg sannsynligvis får inn HD signaler? Si ja ;-)


Ja :)


Men trådløse ting til en projektor er ikke et sjakktrekk altså! Som sakt, få trekt en kabel, ellers får du aldri utnytta den projektoren din sikkelig!
Mvh Vector
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
07.10.2005 17.05.17 #7 av 7
Postet av: Puckern
"Lund" skrev:
"Puckern" skrev:Så svaret må bli at jeg sannsynligvis får inn HD signaler? Si ja ;-)


Ja :)


Men trådløse ting til en projektor er ikke et sjakktrekk altså! Som sakt, få trekt en kabel, ellers får du aldri utnytta den projektoren din sikkelig!


Trådløs overføring er pr.i dag kun en nødløsning. Når jeg har en HDTV tuner på plass, skal det nok bli kabel skal du se!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar