Logo

Har kjøpt nytt anlegg, duger dette???

Skriv et svar
28.07.2005 12.55.35 #1 av 5
Postet av: benobel
Har ikke så mye peiling på anlegg, fikk anbefalt dette.


JBL Northridge Hjemmekino system:

Inneholder E80 – 200 watt gulvstående fronthøyttalere med doble basselementer, EC25 -senterhøyttaler, E20 – bakhøyttalere og E150 – 10” aktiv subwoofer.

Harman/Kardon AVR 235. - Effekt stereo 2 x 65 Watt (RMS 8 ohm)
Effekt surround 7 x 50 Watt (RMS 8 ohm


Duger dette? HVor høyt kan man spille før alt går til helv...?

har også Harman kardon dvd spiller, og en Infocus prosjektor.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
28.07.2005 14.18.23 #2 av 5
Postet av: boly
Ja det duger, du kan sikkert spille grisehøyt før det går til helv... Litt avhengig av størrelse på rom osv, men JBL leverer lyd i bøtter :D

Hadde kansje gått for en større forsterker, men HK leverer dugelig med strøm så det holder sikkert.

Anlegget blir også stiligt når man som du har samme dvd og forsterker, ser litt renere ut + mindre fjernkontroller :wink:
KINO: Klipsch, Onkyo, Epson, Denon, Sony, Panasonic, Grandview
SOVEROMSKINO: Philips, Epson, Denon, Kingpin
STEREO: Harman Kardon , CAV
TV: Cambridge, CAV, Samsung
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
28.07.2005 14.36.58 #3 av 5
Postet av: benobel
fett.... var litt redd for å spille litt høyt.. men ikke så lett når man bor i rekkehus.. har naboer å ta hensyn til og.. blir bedre når jeg en dag kjøper meg enkeltbolig...
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
28.07.2005 20.59.16 #4 av 5
Postet av: texaz
Jeg var også å kikket på de høytalerene og synns de har veldig bra lyd også som rene stereo høytalere :D
Jeg endte opp med balboa serien fra jbl og er stor fornøyd
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
29.07.2005 18.14.06 #5 av 5
Postet av: Diablito
Sub'en går ikke så veldig dypt og jeg tror den vil være litt "tam" i forhold til resten av høyttalerne, men hvis du bor i rekkehus, så bør du vel ikke ha noe mer enn den heller :P

Ellers så fungerer det sikkert kjempeflott i hjemmekinoen, og spiller sikkert høyere enn naboene setter pris på :wink:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar