Logo

Har ingen peil på Digital tuner,trenger hjelp!

Skriv et svar
15.12.2004 22.17.16 #1 av 3
Postet av: - MaRe -
Jeg har enten lyst til å leie eller kjøpe Digital Tuner og trenger SVAR på mine spørsmål da jeg skal enten leie eller kjøpe tuner i morgen! :o Kan jeg kjøpe en tuner og bruke den uten kort i?? Får jeg de samme kanalene jeg har nå i gjennom CD i bedre kvalitet eller MÅ man ha kort i tuneren for å få bilde?? :roll: :?: Også lurer jeg på om det er best å kjøpe tuner selv eller leie? Hva blir dyrest?

Får man leid kun kort i fra CD? Hvor mye tar de i leie for tuneren i året?


Har sett denne annonsen,men dette er jo for parabolpakken.men abb er likt på tuner og hele pakken.

http://www.canaldigital.no/templates_CD/ArticlePage.aspx?id=4042

Håper på raskt svar! Takk! :wink:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
15.12.2004 22.25.36 #2 av 3
Postet av: Rune
Heisann.

Leie koster 109 kr mnd og det koster 895 i gebyr for kort. Så hvis du har en tuner selv så sparer vel man disse 109 kr mnd. Hvis du ønsker Familepakken så koster den 199, men da er det inkludert dekoderleie.
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
15.12.2004 22.59.30 #3 av 3
Postet av: - MaRe -
"Rune" skrev:Heisann.

Leie koster 109 kr mnd og det koster 895 i gebyr for kort. Så hvis du har en tuner selv så sparer vel man disse 109 kr mnd. Hvis du ønsker Familepakken så koster den 199, men da er det inkludert dekoderleie.


Ok,hva er de forskjellige alternativene da? Tenkte jeg skulle leie hos Elkjøp. Men etter de 12mnd kan jeg si opp abb uten noen kostnader? :D

Og tror du jeg kommer til å få noe skarpere klarere bilde på min Philips 42PF9945 ?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar