Logo

Har endelig bestemt meg.....???? :)

Skriv et svar
15.12.2006 07.36.49 #1 av 9
Postet av: svali_
Hei hei....

Etter lang tid med tenking og vurdering av ulike flatskjermer, har jeg nå sammen med en kompis fått et bra tilbud på 40" sony 40S2500 Den kommer ut i butikkene rett over nyåret.

Dette mente selgeren var det beste valget i den prisklassen jeg hadde satt meg.

Så nå går jeg her og gleder meg til jeg kan hente min nye flat-skjerm litt ut i januar.

God Jul
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
15.12.2006 08.52.29 #2 av 9
Postet av: Rikky
Jeg kjenner ikke denne modellen, men generelt ville jeg ikke tatt en selgers utsagn om at "dette er den beste TV-en" for god fisk sånn uten videre. Du vet aldri om det er en uvitende selger som er innleid fra avdelingen for elektriske nesehårklippere, om selgeren får mer provisjon hvis han selger enkelte modeller, eller om han faktisk har peiling.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
15.12.2006 09.05.55 #3 av 9
Postet av: Kim
Hva slags prisklasse forholder du deg til?

La meg gjette, 15-20 lapper?
Jeg ser 40S2000 koster 16 lapper.

Ville aldri vurdert S-serien til Sony,
heller gått for Panasonic eller Pioneer plasma.

Såfremt pc bruk ikke er absolutt pri #1.
Men selv da ville jeg heller vurdert en annen serie til Sony evt. Samsung.
Pio 436 xde | Samsung DVD-HD950
----
Denon 3805 | Creek Evo CD
----
Epos M 12.2 | QLN 601 mk II
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
15.12.2006 11.29.14 #4 av 9
Postet av: RockyIII
Ville gått for LG LCD helt klart i den prisklassen=) ikke kjøp plasma....
LG sine modeller er best på film og er kjempegode til pc og spill i tillegg.. så skal selv kjøpe en LG nå i januar.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
15.12.2006 13.52.12 #5 av 9
Postet av: pederb
"RockyIII" skrev:Ville gått for LG LCD helt klart i den prisklassen=) ikke kjøp plasma....
LG sine modeller er best på film og er kjempegode til pc og spill i tillegg.. så skal selv kjøpe en LG nå i januar.


Hvorfor ikke plasma? hum
Bygger kino =)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
15.12.2006 14.20.38 #6 av 9
Postet av: svali_
Ja stemmer det....prisklasse 15 til 20 lapper....

Denne selgeren er en venn av familien til denne kompisen min, og de mener han har bra peil.... åsså skulle han fikse en bra pris til oss...

Ble jo litt betenkt igjen nå då...:) menmen...

Må nesten bare gå for et tv nå....kan ikke tenke foraltid....
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
15.12.2006 17.10.51 #7 av 9
Postet av: orso
"RockyIII" skrev:Ville gått for LG LCD helt klart i den prisklassen=) ikke kjøp plasma....
LG sine modeller er best på film og er kjempegode til pc og spill i tillegg.. så skal selv kjøpe en LG nå i januar.

LCD er ikke best på film, der har plasma fortsatt et klart overtak med bedre kontrast, sortnivå, fargegjengivelse og lavere respons.

Til PC er derimot LCD bedre.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
16.12.2006 16.38.30 #8 av 9
Postet av: RockyIII
sammenlignet ikke plasma - LCD... mente LG sin var best til det iforhold til andre LCD merker i den prisklassen.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
16.12.2006 16.50.12 #9 av 9
Postet av: orso
"RockyIII" skrev:sammenlignet ikke plasma - LCD... mente LG sin var best til det iforhold til andre LCD merker i den prisklassen.

Ok, men hvorfor sier du ikke plasma? Så på toppmodellene til Sony i dag (LCD), og de kan ikke konkurrere med plasma på bildekvalitet.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar