Logo

Høyttaler anbefaling max 20000 kr

Skriv et svar
14.01.2004 22.07.24 #1 av 3
Postet av: Cyprez
Jeg har i dag en Yamaha RX-V740RDS forsterker og Pioneer DV 656A DVD spiller.
Trenger nå høyttalere. Skal på HIFI klubben og lytte på B/W 600 serie på lørdag. Er B/W et godt valg eller har dere andre tips i min prisklasse. Skal ha front, bak, senter og en sub.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
14.01.2004 22.10.37 #2 av 3
Postet av: løven
Hei!

B/W 600 serien er gode høytalere, men ville også kastet et blikk på dali evidence 470 eller dali suite serien....kanskje også dali 6006 til 4996,- utrolig bra høytaler til den prisen....

Disse går gjerne litt dypere i bassen og litt mer "trøkk" enn minstemann i b/w 600 seien....spørs hva du er ute etter....Hvis jeg var deg ville jeg hørt på litt forskjellig og gjerne lånt med meg et par hjem for å prøve med yamaha`n din....

Men b/w er ihvertfall gode høytalere....

Løven
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
14.01.2004 22.11.25 #3 av 3
Postet av: Jonia
Ser meg om etter anlegg selv. Jeg tenkte å kjøpe Yamaha RX-V640, men er usikker på høyttalerne.

Har sett på Magnat Vector Needle, de har en flott design og skal visst være meget gode..

Men også JMLab Cobalt serien er interessant. Den begynner å bli litt dyr, men kommer jo godt ut i tester. Dette er jo nærmest en High-end høyttaler sammenlignet med Dali og JBL, men den er som sagt dyr. Må nok regne med minst 20000 kr for fullt surround oppsett (inkl. sub).

Men før du bestemmer deg for å kjøpe høyttalere, lytt for all del på mange forskjellige typer, det er mye bra på markedet.

jonia
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar