Logo

Gulvbasert lerret

Skriv et svar
10.01.2005 21.53.33 #1 av 4
Postet av: flabbe
Hei!

Jeg skal kjøpe en prosjektor og trenger da også et lerret. Jeg har problemer med å henge det i taket, og på vegg går ikke. Jeg har sett et lerret fra en produsent som heter Da-Lite, som i utgangspunktet er i en stor kassett på gulvet og som dras opp. Fås i 16:9 og i grått, ser veldig bra ut. Noen som har erfaring med denne type løsning og/eller kan fortelle meg hvor jeg får tak i dette.

:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
13.01.2005 16.05.23 #2 av 4
Postet av: Mithrandir
Fant et alternativ her:
http://www.avshop.no/catalog/product_in ... cts_id=329
(noe slikt du var på jakt etter?)

Men jeg har ingen efaring med denne type lerret, så jeg kan nok ikke anbefale noe spesiellt. :roll:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
13.01.2005 19.58.19 #3 av 4
Postet av: flabbe
Ja noe sånt er det, skulle vært interesant å ha hørt noen erfaring med dette, litt usikker om bilde blir "stramt" nok.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
14.01.2005 19.24.27 #4 av 4
Postet av: Bøgge Bakken
Har et gulvbasert lerret. Dette er dog et bakgrunsproseksjonslerret så jeg bruker ikke dette, men har testet det i stua der det er plass og fungerer utmerket. Trur ikke det er noe forskjell fra noe annet. Det er samme prinsippet bare man drar opp fra gulet istedenfor veggen/taket.

Et minus er at vis man har det på gulvet så er det lett å komme borti slik at man må stille det inn vær gang man skal bruke det for å få best resultat (vis lerretet har sorte kanter).
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar