neo
Aktiv
E-post
Er det noen som har erfaring med desse?
Tenker spes. på Gale 3040 og suben Gale 3080W aktiv subwoofer?
Neo
CaRtMaNn
Aktiv
E-post
Har ikke erfaring.. men folk sier det er gode høytaler til en helt grei pris.. kanskje ikke akkurat Dynamikk for HiFi Nerder men er du intrisert i noenhøytalere som spiller greit å fint.. er det nok en godt høytalervalg.. Les mere om de på
http://www.hifiklubben.no for mere info..
Hilsen CaRtY..
blackninja
Aktiv
E-post
Har selv et anlegg med Yamaha rx-v730, gale 3010 (bak) og 3020 (front). Selv uten senter eller sub låter dette veldig bra. Tenker på å kjøpe\bygge sub nå da.
Siden gale 3040 er en del større, er det sikkert betydelig bedre lyd (les:bass) i den.
Gale anbefalers av meg ihvertfall
Man kan ikke bygge pc uten problemer...
ikke hjemmekino heller...
mx
Aktiv
E-post
Jeg har også gale høyttalere. GALE 3050C Senterhøyttaler og GALE 3020 som bak høyttalere og jeg er storforenøyd med de.
eflak
Aktiv
E-post
fikk en demo på hifi-klubben, med gale3040, og noen dali høytalere rundt 1000 lappen dyrere. Inntrykket jeg fikk var at de utvilsomt spiller greit, men man hørte stor forskjell i dynamikk, og spessielt i mellomtone området, og basskontroll. Men du burde for all del ta en tur på hifi klubben og høre selv
eflak
Aktiv
E-post
fikk en demo på hifi-klubben, med gale3040, og noen dali høytalere rundt 1000 lappen dyrere. Inntrykket jeg fikk var at de utvilsomt spiller greit, men man hørte stor forskjell i dynamikk, og spessielt i mellomtone området, og basskontroll. Men du burde for all del ta en tur på hifi klubben og høre selv
mx
Aktiv
E-post
Det som er sikkerte er att til dnne prisen er Gale høyttalerne bedre en mange andre bilig merker som selges runt omkring