Logo

Gaia, stort, morsomt og alt for dyrt

Skriv et svar
12.12.2008 09.24.42 #16 av 24
Postet av: roffe
"Atle Torp" skrev:Det går vel to par Kappaer pr. stykk Gaia rent volummessig :mrgreen:

Apropos Gaia, les neste Hjemme Hos ;)

Oj. Har du vært der allerede?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.12.2008 09.43.06 #17 av 24
Postet av: Atle Torp
Dette er ikke et gamlehjem ;)
Med vennlig hilsen
Atle Kildahl Torp
Fotograf / Skribent i magasinet Hjemmekino
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.12.2008 09.55.15 #18 av 24
Postet av: eksu
"Atle Torp" skrev:Dette er ikke et gamlehjem ;)

Hehehe.

Blir spennende lesning. :)
Epson | Panasonic | Denon | Emotiva | SVS
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.12.2008 10.49.41 #19 av 24
Postet av: Skrotnisse
Er det mulig å gi Atle en slags skriftlig munnkurv? :mrgreen: Omtrent hver gang jeg endelig får begynt finlesningen av hjemmekino får mannen meg til å lengte som en gærning til neste nr :evil:
[url=http://forum.hjemmekino.no/viewtopic.php?f=32&t=11457][b][u]Skrot-teaterets Diskusjonstråd[/u][/b][/url]

[url=http://min.hjemmekino.no/cinema.aspx?id=140][b][u][color=red]Skrot-Teateret in living colors[/b][/u][/color][/url]
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.12.2008 11.15.10 #20 av 24
Postet av: roffe
"Skrotnisse" skrev:Er det mulig å gi Atle en slags skriftlig munnkurv? :mrgreen: Omtrent hver gang jeg endelig får begynt finlesningen av hjemmekino får mannen meg til å lengte som en gærning til neste nr :evil:

Det kalles tekstreklame, og Atle er en mester i faget. Du kan banne på at han pålegger seg selv munnkurv ang. hva artikkelen faktisk vil inneholde, så kjøpe bladet, det må du. :-)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
13.12.2008 07.41.32 #21 av 24
Postet av: Snickers-is
"Skrotnisse" skrev:Er det mulig å gi Atle en slags skriftlig munnkurv? :mrgreen: Omtrent hver gang jeg endelig får begynt finlesningen av hjemmekino får mannen meg til å lengte som en gærning til neste nr :evil:


Hvis artikkelen viser seg å svare til teaseren så er det vel ingen ting å bekymre seg for?
MVH
Jørn Rune Kviserud

Mine mer eller mindre bransjerelaterte engasjemenenter:
Midgard Audio
Creative HiFi
CNC Xpress
AV expo
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
13.12.2008 23.35.29 #22 av 24
Postet av: RuneW
"Skrotnisse" skrev:Er det mulig å gi Atle en slags skriftlig munnkurv? :mrgreen: Omtrent hver gang jeg endelig får begynt finlesningen av hjemmekino får mannen meg til å lengte som en gærning til neste nr :evil:


He he he... :mrgreen:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
16.12.2008 19.32.46 #23 av 24
Postet av: DevilEj
Er utrolig spent på denne reportasjen :P
Jeg er blitt Ayonisert

Revolver Audio Reply Turntable
Ayon CD-1 -->
Ayon Polaris II -->
Ayon Typhon -->
Audio Physic Avanti 5
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
16.12.2008 19.59.35 #24 av 24
Postet av: Nitro
Da har vi jo noe og glede oss til ,for oss som alerede har slitt ut sist utgave kan tida bli lang, men heldigvis har vi vel et par hobbyer å spe på med. Er foresten på høytaler leit om dagen da kinohøytalerne skal opp i stua, er utrolig fornøyd med Canton karatene , så mulig det blir et par Vento om ikke noe annet dukker opp, overnevnte Gaia blir i værtfall langt utenfor mitt budsjett. Ser jeg også har fått ny tittel:) er det atle som har lekt seg litt?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar