Logo

Funker dette, Audiopro & Pioneer?

Skriv et svar
11.01.2006 21.19.16 #1 av 3
Postet av: jg
Hei

Jeg er i ferd med å velge høytalere til min hjemmekino og har landet på Audiopro eller Dali, MEN er fortsatt usikker på hvike jeg bør velge. Det gjør det heller ikke lettere at systemene ikke selges i samme butikk og derfor syns jeg det er ekstra vanskelig å oppdage/høre forskjellene på de. Synes jo egentlig at begge høres bra ut i de respektive butikkene. Men ettt oppsett er vel bedre enn det andre?

Receiveren min er Pioneer VSX-915.

Etter det jeg har lest på disse sidene får både Audiopro og Dali kjempekritikker. Vil allikevel spørre hva dere mener er beste høytaler valg for meg. Jeg skal hovedsaklig bruke de til film,men selvfølgelig også musikk. Når det gjelder musikk liker jeg mest rock.

- Er dere enige at Dali vil være mer livlige (mer trøkk) når det gjelder
film og rock musikk???

- Vil begge oppsettene fungere bra mot min receiver?


Audiopro oppsettet er:
Image Black Diamond V.2
Black Pearl V.2
Black Vector V.2
Image B.135

Dali oppsettet er:
Dali Concept 6
Dali Concept 1
Dali Concept C
Dali Concept 12 sub


Vil sette utrolig stor pris på svar for å hjelpe meg til en riktig avgjørelse.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
11.01.2006 21.40.12 #2 av 3
Postet av: arntos
Audipro settet spiller ihvertfall bra sammen med 1015, tipper at det vil låte bra sammen med 915 også. Selv om den har litt mindre effekt.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
13.01.2006 09.08.48 #3 av 3
Postet av: Torja
Jeg har opplevd Dali sin consept serie som svært lettdrevne, brukt dem mot en billig Pioneer receiver tidligere og det gikk veldig fint.
Consept passer veldig bra til rocka musikk + hjemmekino.
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar