Logo

FUJITSU SIEMENS MYRICA 46 tommer

Skriv et svar
11.01.2008 13.31.24 #1 av 5
Postet av: snoemann
Er det noen som har erfaringer med denne TV'en??


Prisen er jo meget hyggelig.

Mer detaljert navn : FUJITSU SIEMENS MYRICA VQ46-3SU 46" LCD-TV WXGA 2xTV-tuner HDMI DVI HDCP 2xSCART HD-klar (S26361-K1133-V170)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
11.01.2008 14.05.48 #2 av 5
Gir deg en link på lignende problemstilling:
viewtopic.php?f=8&t=10142
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
11.01.2008 17.08.29 #3 av 5
Postet av: snoemann
Takker!

Har lest innleggene hans... men han kaller seg Swindley og har veldig få innlegg både her og på diskusjon.no :P Ikke noe vondt ment swindley! Men hadde vært fint med en .... "second opinion"
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
11.01.2008 17.12.19 #4 av 5
"snoemann" skrev:Takker!

Har lest innleggene hans... men han kaller seg Swindley og har veldig få innlegg både her og på diskusjon.no :P Ikke noe vondt ment swindley! Men hadde vært fint med en .... "second opinion"


Ikke tenk på anntall inlegg folk har på ett forum, men kvaliten og pålitligheten til det brukeren skriver. Alle må jo begynne ett sted :wink: , men det er alltid en forddel å høre flere folks meninger.
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
20.02.2008 12.43.57 #5 av 5
Postet av: snoemann
Jeg har sett nok eksempler på andre forum hvor folk som selv tjener på å fremheve et produkt registrerer seg for så å skrive positive ting om nettopp dette produktet.

Dermed er det ikke noe spesielt galt med swindley MEN, å basere hele mitt resonnement angående hvilken TV jeg kjøper på en eneste persons anbefaling er ikke min stil.
Det vil medføre altfor store usikkerhetsmomenter.

Noen andre med erfaringer fra denne TV'en?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar