Logo

Fujistsu Simens MYRICA P42-2

Skriv et svar
11.05.2006 22.33.50 #1 av 4
Postet av: shaping gel
http://www.fujitsu-siemens.no/Resources/34/547465631.pdf

Jeg har hatt en Fujistsu Simens MYRICA P42-2 42" Plasma HD ready TV i ca. en mnd. nå, jeg er ganske fornøyd med bortsett fra når den skal vise mye hvit... hver gang det er mye hvit på skjermen, gir skjermen en svak "zzzzz" lyd helt til det hvite reduseres eller blir borte... det er ikke en sjenerende lyd, men litt irriterende når man første har lagt merke til den...

Noen andre som opplever det samme på sine plasma skjermer?? Fujistsu Simens MYRICA P42-2 skulle jo være veldig bra?!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
11.05.2006 23.51.59 #2 av 4
Postet av: arntos
Dette må du nok leve med. Samme problem eksisterer på de fleste plasma skjermer. Pana har hatt dette på enkelte modeller.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.05.2006 11.05.07 #3 av 4
Postet av: Johnny Boy
Hei

Jeg kan dessverre ikke hjelpe med problemet. Men jeg lurte på om du kunne si litt om hvordan skjermen er? Hvordan er bildet?

Jeg har prøvd å etterlyse mer infor om denne skjermen i andre tråder, men virker som den alltid får lite respons.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
13.05.2006 01.17.02 #4 av 4
Postet av: shaping gel
"Johnny Boy" skrev:Hei

Jeg kan dessverre ikke hjelpe med problemet. Men jeg lurte på om du kunne si litt om hvordan skjermen er? Hvordan er bildet?

Jeg har prøvd å etterlyse mer infor om denne skjermen i andre tråder, men virker som den alltid får lite respons.


Vel, nå er jeg verken ekspert eller kresen på plasma skjermer, bortsett fra den "zzz" lyden innimellom så synes jeg TV er perfekt, masse ferdig innstilling for bilde eller du kan justere selv, masse tilkoblingsmuligheter, digital dekoder er en must! jeg ser masse filmer, spiller masse og surfer på den, så jeg er kjempefornøyd!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar