Logo

Fredrik's hjemmekino

Skriv et svar
08.11.2004 12.07.35 #16 av 19
Postet av: aLmAnZo
Bildene ble ikke tatt grunnet nedtagning av alt utstyr grunnet fest. Vil komme neste gang Luxushore besøker min lille kino...


Jeg vil benytte anledningen til å fortelle litt om lydopplevelsen og diverse annen informasjon.

Rommet er generelt sett dårlig isolert, noe som fører til at glasshyller, dvdspiller og diverse annet materiale i rommet over rister noe sinnsvakt. I tillegg ligger det forstyrrelser i ruta bak lerettet, som rister noe. Har også problemer med forstyrrelser grunnet skap og hyller i rommet, noe jeg skal prøve å eliminere så godt jeg kan i den nermeste fremtid... Skru ut skap, flytte ustabilt glasspynt og lignende.

Det er begrensede utbygningsmuligheter og forbedringer i rommet grunnet at det er foreldrene mine sitt hus, men det planlegges projektoroppheng og nytt lerett, i tillegg til at skapdører skal ut. lerettet skal wateres opp på nytt og planlegger i tillegg å male ramme på det, om noen har tips om hvordan det skal gjøres mottas det med takk. Lyskronen skal også ettervert erstattes med spottlights, og skilter skal bestilles fra design by bond. Har også ønsker om fjernkontrolert dimming på de fremtidige spottene, iallefall fjernstyrt av/på funksjon, om noen hvet hvor slikt utstyr kan skaffes så hadde jeg vert takknemlig.


Høytalerene produserer vell litt mye mellomtone, og litt lite diskant, savner equaliser funksjon på forsterkeren. Romkorreksjonen er også heller noe dårlig, men jeg skal prøve å få lånt meg en lydtrykksmåler etterhvert.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
12.11.2004 13.57.05 #17 av 19
Postet av: Anders
Når kommer bilden syns presantasjoner skulle hvert obligatorisk med bilder!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
24.11.2004 20.03.39 #18 av 19
Postet av: Anders
Kjem bildan i år eller?
gleder meg til de kommer:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
01.01.2005 02.08.01 #19 av 19
Postet av: Anders
Jeg ønsker meg bilder inn i det nye året:)
Mvh. Anders
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar