Torja
Meget Kunnskapsrik
E-post
Nettside
Dette er noe jeg har lurt på lenge. Er det noen som har lyst til å komme på besøk for å sjekke ut noe spesielt utstyr til noen av medlemmene eller bare for å se på de forskjellige løsningene for å få egne ideer? Det er sikkert mye jeg også kan lære.
Jeg stiller herved eget utstyr og rom til disposisjon for de som ønsker på noen utvalgte dager nå i desember. Her kan man sjekke utstyr, få forklaringer og sjekke ut fremtidige disposisjoner etter ønske. Utstyr jeg har, ser du i min signatur. Eventuelt sjekk min hjemmekino. Send meg PM på evet referanse film eller musikk(kanskje har jeg den allerede) så avgjør vi om du behøver å ta med. Gi meg din e-mail på PM, så kan jeg sende deg adresse.
Jeg oppfordrer andre medlemmer til å gjøre det samme.
Følgende dager er ledige i desember:
Onsdag 12. Desember
Mandag 17. Desember
Tirsdag 18. Desember
Alle dager etter kl 16…
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Tommy(Actionchicken)
Moderator med egen hjemmekino
E-post
Nettside
En meget god ide må jeg si!
Har du tenkt å ta imot folk gruppevis? (Avhengig av hvor mange som viser interesse)
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV
"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Torja
Meget Kunnskapsrik
E-post
Nettside
Har ikke all verdens med sitteplasser, så det blir først til mølla osv..
Denon AVR-4520, Effekt Thule og Sherbourn, Cambridge Azur 751BD, PS3, Dali Mentor 6, Mentor Vokal, IKON W2 surrond, SVS Pb10 + SB12-Plus, Sony HW55 3D Projektor + Samsung 63" Plasma.
Tommy(Actionchicken)
Moderator med egen hjemmekino
E-post
Nettside
Skal se om jeg får tid en dag. Før ferien er det en del prøver og tentamener.
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV
"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Torja
Meget Kunnskapsrik
E-post
Nettside
Kom,
det blir bare kos