LMH1
Aktiv
E-post
Zleepyme
Kunnskapsrik
E-post
Hvis du ser på prisen for en 8" aktiv suvwoofer alene, så tror jeg du vet svaret. Hvordan de kan spille relativt bra er ganske enkelt at de ikke spiller alle bassfrekvensene. De spiller de hørbare Hzène opp til et visst nivå(JVC BASS).
Mvh ZM=)
Front:Dali Mentor 8, Senter:Dali Ikon Vokal2MkII, Side: Dali Fazon Mikro, Bak: Dali Ikon5MK2, Subwoofer: Dali Ikon Sub MK1
Denon Avr3313, Effekt: 2x Nadc275,Blu-Ray: Denon BDP-1713, Tv: Samsung UE55F8005
http://min.hjemmekino.no/Zleepyme/562#/0
Tommy(Actionchicken)
Moderator med egen hjemmekino
E-post
Nettside
De høytalerne du ikke tror spiller så bra, er faktisk en av de bedre jeg har hørt. Spesielt Jamo høytaleren, den ble også rost veldig i diverse hifi- og hjemmekino blader.
Det og sammenligne de alternativene du har satt opp her ser jeg ikke engang poeng i, da det omtrent er som natt og dag. ( Og det er prisen også
Det finnes mange små høytalere som er gode, eks Bose. Men av fysiske årsaker kan ikke små høytalere konkurrere med større høytalere ( så fremt vi snakker samme omtrent samme pris- og kvalitetsklasse. )
Anbefaler deg å gå i en hifi-butikk å høre på forskjellige høytalere slik at du selv kan oppleve forskjellen.
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV
"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)