Logo

FLH-høytalere-noen med erfaringer?????

Skriv et svar
20.01.2005 08.00.47 #1 av 6
Postet av: sassa
Hei!

Noen som har peiling på dette høytalermerket?
Fant en del som ser ok ut på Qxl. Er i utgangspunktet litt skeptisk til kjøp her, men kanskje noen av dere har erfaring med FLH-høytalere??

Sliter med å klare å linke sider, men her er hvertfall adressen.
http://www.geocities.com/flh1945/FLH/Pages/FLHspeakers.html

mvh
Sassa
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
20.01.2005 08.57.19 #2 av 6
Postet av: Altec
Jeg har prøvd de høyttalerne og det jeg kan si er at du får det du betaler for.

De jeg prøvde var med et 10" element på siden.
Spiller ok til prisen med har etter min mening spiller de litt "lukket". De er ikke detaljerte men spiller med et bra engasjement. Det er en ok party høyttaler med sin styrke i punchen. Den var rett og slett dårlig i diskant/mellomtone omeråde og ok i bass området. Fungerer nok greit til en hjemmekino. De er nok ikke veldig lettdrevene. Krever litt forsterker kraft.

Alt i alt så synes jeg de er greie til prisen.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
20.01.2005 10.06.57 #3 av 6
Postet av: Baron
Har flh 7 front og center. Spiller helt greit i forhold til prisen. Spiller ikke noe spesielt fint, men bruker de mest til hjemmekino og syns de funker greit til det. Betalte i underkant av 3000 inkl bakhøyttalerne.
Så de er absolutt verdt prisen!!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
20.01.2005 16.20.32 #4 av 6
Postet av: Jan A M
FHL 10B, 12B og 15B så jo skikkelig kule ut da. :D Aner ikke hvorfor, men jeg har litt sansen for slike høytalere jeg. :mrgreen:
[url=http://min.hjemmekino.no/JanAM/][b][color=black][u]Min Hjemmekino[/u][/color][/b][/url]
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
04.03.2005 13.51.54 #5 av 6
Postet av: NitrusX
Jeg kjøpte et par FLH 12B høytalere i fjor, og de funker helt utmerket, spiller bra og høyt nesten uansett hvor stor forsterker du har.
Jeg får ikke helt den dypbassen og trøkken med den reciveren jeg har nå, men den blir nok snart byttet ut med en NAD T773v2.
Så jeg vil nok anbeffale denne type høytaler 8)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
24.05.2005 19.27.24 #6 av 6
Postet av: honnings
Hadde fire PA høytalere fra FLH, det er en kar i gjøvik eller noe som designer dem og setter sammen komponenter og produserer dem i kina eller et annet billig land. De spilte bra til å være så billige men etter noen timer begynte det å bli mye diskant. Delefiltrene som ble litt varme eller noe.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar