Logo

Flatskjermer til gutterommet????

Skriv et svar
06.12.2006 16.08.33 #1 av 4
Postet av: stiffentheman
Heisann. er nye her, men håper jeg gjør alt riktig. Jeg er på jakt etter en ny tv, og håper på noen tips og anbefalinger fra dere proffe :wink:

Jeg er disse "juledager" på jakt etter en flatskjerm. Jeg koser meg fortsatt på gutterommet, så plassen er dermed såder. Jeg tenker meg derfor en tv i størrelsen 26-30". 30" blir muligens noe stort. Det blir mye film, men også vanlig tv som fotball osv. Playstation er jo også en slager ;-)
Så jeg er egentlig ute å hører litt om hva dere anbefaler i det segmentet? Finner svært lite tester av nyere format på tv'er i denne størrelsen. Er egentlig blank på dette området, men ønsker en designmessig kul tv med bra bilde og gode kontraster. Har en stor hjemmekinopakke så diverse innganger bør også være på plass. Og selvfølgelig er prisen en must. Helst så billig som mulig ;-)
Vil ha det beste til billigst pris, kanskje ikke så lett akkurat det, men hadde satt stoooor pris på svar fra dere som kan litt om dette.

Håper på positivt svar
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
06.12.2006 18.14.02 #2 av 4
Postet av: viking
"stiffentheman" skrev:Heisann. er nye her, men håper jeg gjør alt riktig. Jeg er på jakt etter en ny tv, og håper på noen tips og anbefalinger fra dere proffe :wink:

Jeg er disse "juledager" på jakt etter en flatskjerm. Jeg koser meg fortsatt på gutterommet, så plassen er dermed såder. Jeg tenker meg derfor en tv i størrelsen 26-30". 30" blir muligens noe stort. Det blir mye film, men også vanlig tv som fotball osv. Playstation er jo også en slager ;-)
Så jeg er egentlig ute å hører litt om hva dere anbefaler i det segmentet? Finner svært lite tester av nyere format på tv'er i denne størrelsen. Er egentlig blank på dette området, men ønsker en designmessig kul tv med bra bilde og gode kontraster. Har en stor hjemmekinopakke så diverse innganger bør også være på plass. Og selvfølgelig er prisen en must. Helst så billig som mulig ;-)
Vil ha det beste til billigst pris, kanskje ikke så lett akkurat det, men hadde satt stoooor pris på svar fra dere som kan litt om dette.

Håper på positivt svar


Sjekk denne evt.
http://forbrukerportalen.no/Tester/2005 ... 9637512.83 Lykke til
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
07.12.2006 15.36.55 #3 av 4
Postet av: stiffentheman
Dette er jo tester som ble gjort for over ett år siden. Etter hva jeg har fått med meg, så har prisene falt drastisk siden den tid. Men takk for svar. Noene flere som kan hjelpe??
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
07.12.2006 20.16.56 #4 av 4
Postet av: viking
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar