Logo

Førstegangskjøp

Skriv et svar
02.08.2005 10.18.48 #1 av 3
Postet av: WhaAz
Jeg har planlagt å kjøpe projektor en god stund nå, men har ikke helt fått ut fingern. Det er jo fryktelig my forskjellig der ute.

Projektoren skal bli brukt til film/ps2/PC og kanskje en fotballkamp i ny og ne.

Økonomien spiller en viktig rolle i shoppingen min så jeg har sett på budsjettprojektorer rund omkring på nettet og har kommet frem til et par som virker ok, så det står hovedsaklig mellom følgende projektorer:

Benq PE5120

Epson EMP TW10 (eller EMP-S1H;)

Benq PB6110

Om noen har noen anbefalinger/advarsler mot disse tar jeg hjertelig imot.

Jeg tror ikke jeg er følsom for regnbueeffekten, har hvertfall aldri lagt merke til dette når jeg har prøvesett forskjellige projektorer.

Om noen har bedre forslag enn de jeg har listet over tas disse imot med åpne armer.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
02.08.2005 15.38.43 #2 av 3
Postet av: g-h
Heisann

Min personlige preferanse ville blitt 5120. Har satt opp oppsett til 3 av min kompiser som hadde stort sett likt utgangspunkt som deg, og alle disse gikk for denne løsningen. At den nå koster 6140 hos dinhjemmekino.no gjør det jo bare enda bedre.

5120 er killerbra til prisen, og skal du ha noe bedre må du over 10000 kronersmerket.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
02.08.2005 18.16.07 #3 av 3
Postet av: WhaAz
Tror dere/du den vil være til salgs i en stund fremover eller går den ut snart siden det kommer nye modeller..? skal på ferie og lurer på om jeg skal vente til jeg kommer hjem med å kjøpe:)

takk for svar!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar