Logo

Euronics

Skriv et svar
02.08.2004 02.39.08 #1 av 6
Postet av: aLmAnZo
Har handlett en god del på Euronics Stjørdal og der er det utrolig god service, men de gikk med ett sabla underskudd. (søren ta) og solgte alle høytalere til 40% kamerat som fikk tak i Proson Stratego TOP 10 til 3000 kr (!) og jeg kjøpte en tannoy sub og proson center 120 til sammen 3500. De solgte også en plasma tv der som orginalt hadde kostet 66000 DEN GIKK FOR 20.000, iriterer meg grønt at jeg ikke hadde råd. Må bare få takket Euronics stjørdal for den sinnsykt gode servicen, for det fortjener de. Leverte forsterkeren for software feil, fikk den tilbake iorden samme dag. Utrolig greie folk.

Men da kommer det store spørsmålet? er det noen som har handlet Hi-Fi utstyr på andre euronics butikker, er servicen god der også, eller er det bare denne butikken det gjelder?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
02.08.2004 12.55.03 #2 av 6
Postet av: Granberg
på euronicsbutikken på mo har de vertfall både gode kunnskaper om hi-fi og god service..
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
30.11.2004 12.38.36 #3 av 6
Postet av: ness
Euronicsbutikken i Sogndal er litt prega av dårleg service, mest ifrå ein av butikksjefane som tidlegare hadde ein eigen TV og Radio butikk i Sogndal der han gjorde nærmast som han ville. Høyrte om nokon som leverte inn ein TV for 3 års tilbake sidan og fortsatt ikkje har fått den (hadde det vore meg så hadde eg i det minste gått å klaga). Men frå dei andre ansatte så har eg opplevd kameratar som har fått fantastiske tilbod på receiver ++.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
30.11.2004 23.43.25 #4 av 6
Postet av: teknikeren
"aLmAnZo" skrev:Har handlett en god del på Euronics Stjørdal og der er det utrolig god service, men de gikk med ett sabla underskudd. (søren ta) og solgte alle høytalere til 40% kamerat som fikk tak i Proson Stratego TOP 10 til 3000 kr (!) og jeg kjøpte en tannoy sub og proson center 120 til sammen 3500. De solgte også en plasma tv der som orginalt hadde kostet 66000 DEN GIKK FOR 20.000, iriterer meg grønt at jeg ikke hadde råd. Må bare få takket Euronics stjørdal for den sinnsykt gode servicen, for det fortjener de. Leverte forsterkeren for software feil, fikk den tilbake iorden samme dag. Utrolig greie folk.

Men da kommer det store spørsmålet? er det noen som har handlet Hi-Fi utstyr på andre euronics butikker, er servicen god der også, eller er det bare denne butikken det gjelder?

At noen i det hele tatt er fornøyde med Euronics på Stjørdal vil jeg påstå er skremmende, de gikk vel konkurs for ikke så lenge siden?.
Har aldrig vært på en butikk med latere og lite service instilte ansatte, dette skriver jeg fordi jeg har selv vært der for å handle og aldri fått den hjelpen jeg trengte. Skulle kjøpe parabol m abbonemang osv en gang og han som satt i kassa gadd ikke løfte en finger da jeg skulle kjøpe dette, ventet i 5 minutter og ingen ting skjedde. Så da jeg skulle gå så prøvde han seg.... Men gikk og handlet på elkjøp ned ved com-inn. Et anet eksempel er jo dette med merkene da, de fører jo ukjente merker som ikke har noen spesiell kvalitet over seg, hadde et 1 år gammelt goronje (eller noe slikt) kjøleskap som sluttet å virke og som de nektet å se på i garanti øymed, dog så var dette kjøleskapet kjøpt av arbeidsgiver da de holdt meg med bolig, men det får jo være måte på.... :roll:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
10.05.2005 21.50.49 #5 av 6
Postet av: Knut
Euronics i Tønsberg gikk konkurs for en stund siden også ... ikke akkurat en "classy" butikk ...
Knut
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
10.05.2005 22.14.31 #6 av 6
Postet av: teknikeren
"Knut" skrev:Euronics i Tønsberg gikk konkurs for en stund siden også ... ikke akkurat en "classy" butikk ...


Pussig det der ja... :D
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar