wotg
Hjemmekinoekspert
E-post
Har lyst på projektor i den fornuftige prisklassen. LG sin projektor har bra spesifikasjoner, brukbar pris og meget bra design, men jeg finner ikkenoen tester på den. Har noen her noen erfaringer?
" target="_new" class="img-responsive" />
Jacob
Aktiv
E-post
Nettside
Tror ikke du får så mange tilbakemeldinger på den. Tror ikke den er kommet i salg enda i Norge.
Mvh Jacobhh
wotg
Hjemmekinoekspert
E-post
Den er nok lansert i Norge også....noe annet er om de ELENDIGE butikkene som selger seriøs hjemmekino, spesiellt med tanke på plasma og projektorer gidder å ta inn litt mere en to-tre forskjellige merker. jeg vet ikke hvordan det er i bergen, men her i oslo er det en tragisk og irriterende opplevelse å gå innom en hi-fi/hjemmekino sjappe.
Jacob
Aktiv
E-post
Nettside
Heisann. De har testet denne i Lyd og Bildes mai nr
Konkluksjon
LG RL-JA21 utmerker seg først og fremst med sine klare og skarpe bilder. Den matcher ikke helt svartnivået til hverken Sanyo PLV-Z2 eller Sony HS-20 for den saks skyld, men den hører definitivt med blant de beste. Kontrast og detaljnivået holder høy LCD-klasse, men vi liker ikke at projektoren ikke alltid makter å legge ut analoge video signaler på en hundre prosent stabil måte. Den krever forholdsvis lang projiseringsavstand for å vare opp med de største bildene.
Av karakterer fikk den:
Kontrast: 9
Svartnivå: 8+
Farge: 9
Bildestøy: 7+
Viftestøy: 9
Bilde totalt: 8+
Brukervennlighet 9
Kvalitetsinntrykk: 9
Totalvurdering/pris:_ 8+
Mvh Jacobhh
wotg
Hjemmekinoekspert
E-post
Leste testen idag jeg også. Etter litt frem og tilbake ser det ut som jeg ender opp med en Benq PE8700
Det er forøvrig synd at ingen sjapper har LG projektoren inne da det er en knall nybegynnerprojektor...street price blir sikkert ikke mere enn 17000,-
Jacob
Aktiv
E-post
Nettside
BenQ PE8700 er et knallbra kjøp ja. Utrolig hvor mye billgere denne er en tilsvarende konkurrenter.
Mvh Jacobhh