Logo

Erfaringer med LG RL-JA21

Skriv et svar
13.04.2004 19.41.30 #1 av 6
Postet av: wotg
Har lyst på projektor i den fornuftige prisklassen. LG sin projektor har bra spesifikasjoner, brukbar pris og meget bra design, men jeg finner ikkenoen tester på den. Har noen her noen erfaringer?
" target="_new" class="img-responsive" />
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
14.04.2004 20.39.19 #2 av 6
Postet av: Jacob
Tror ikke du får så mange tilbakemeldinger på den. Tror ikke den er kommet i salg enda i Norge.
Mvh Jacobhh
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
14.04.2004 23.14.41 #3 av 6
Postet av: wotg
Den er nok lansert i Norge også....noe annet er om de ELENDIGE butikkene som selger seriøs hjemmekino, spesiellt med tanke på plasma og projektorer gidder å ta inn litt mere en to-tre forskjellige merker. jeg vet ikke hvordan det er i bergen, men her i oslo er det en tragisk og irriterende opplevelse å gå innom en hi-fi/hjemmekino sjappe.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
04.05.2004 11.47.36 #4 av 6
Postet av: Jacob
Heisann. De har testet denne i Lyd og Bildes mai nr


Konkluksjon
LG RL-JA21 utmerker seg først og fremst med sine klare og skarpe bilder. Den matcher ikke helt svartnivået til hverken Sanyo PLV-Z2 eller Sony HS-20 for den saks skyld, men den hører definitivt med blant de beste. Kontrast og detaljnivået holder høy LCD-klasse, men vi liker ikke at projektoren ikke alltid makter å legge ut analoge video signaler på en hundre prosent stabil måte. Den krever forholdsvis lang projiseringsavstand for å vare opp med de største bildene.


Av karakterer fikk den:
Kontrast: 9
Svartnivå: 8+
Farge: 9
Bildestøy: 7+
Viftestøy: 9
Bilde totalt: 8+

Brukervennlighet 9
Kvalitetsinntrykk: 9
Totalvurdering/pris:_ 8+
Mvh Jacobhh
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
04.05.2004 21.56.36 #5 av 6
Postet av: wotg
Leste testen idag jeg også. Etter litt frem og tilbake ser det ut som jeg ender opp med en Benq PE8700 :D
Det er forøvrig synd at ingen sjapper har LG projektoren inne da det er en knall nybegynnerprojektor...street price blir sikkert ikke mere enn 17000,-
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
04.05.2004 22.05.57 #6 av 6
Postet av: Jacob
BenQ PE8700 er et knallbra kjøp ja. Utrolig hvor mye billgere denne er en tilsvarende konkurrenter.
Mvh Jacobhh
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar