Logo

Er dette mulig og/eller tillatt?

Skriv et svar
01.08.2007 16.35.30 #1 av 4
Postet av: Guffen
Jeg har en dekoder for kabeltv fra CanalDigital til overs, komplett med kort. Kan denne brukes av andre med "mitt" kort?
Vil det virke eller vil de som bruker den få trøbbel med CanalDigital?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
01.08.2007 17.38.29 #2 av 4
Postet av: Rune
Burde være fint teknisk mulig såfremst de har Canal Digital kabel-TV. Nå er jo det bare en årsavgift på ca 300 på et slikt kort og den er jo betalt uansett slik at jeg ikke helt klarer å se at Canal Digital har så mye imot det. (men de har sikkert ikke ønsket det, men jeg klarer ikke å se hvordan de skulle merke det)
Mvh
Rune
Hjemmekino.no - Online siden 1998
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
01.08.2007 18.29.04 #3 av 4
Postet av: Guffen
OK, takk for svaret.

Slutter kortet jeg gir bort å virke fra nyttår igjen da ny avgift skulle vært betalt?
Eller kan mine venner fortsatt se kabeltv neste år via min gamle dekoder og kort?
Det er ikke noe poeng i å absolutt spare disse kronene, det er bare greit å vite hvordan teknikken fungerer.

(Har betalt to dekodere og kortavgifter i år siden jeg nylig kjøpte PVR-dekoder og den gamle digitale dekoderen ble kjøpt i februar.)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
18.09.2007 16.47.38 #4 av 4
Postet av: jensemann73
er det ikke beta kanaler på kortet da lir kortet stengt og kan ikke overtaes til andre uten at calal digital har fått personalia av nye eier og oppsigelse fra nåverende eier
lyngdorf 2200 og B&W 703. Panasonic TH 42 plasma og panasonic 50 diga dvd.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar