Logo

En idiot trenger hjelp!!!

Skriv et svar
10.11.2005 10.48.07 #1 av 4
Postet av: Ruudster
Først av alt; takk til alle dere kunnskapsrike mennesker som hjelper oss mindre belærte mennesker til å velge bra/riktige produkter.

Jeg skal nå kjøpe meg en flatskjerm. Jeg har blitt anbefalt LG RZ-42PX4RV.
Dette er en skjerm til 19.390 hos Fyndborsen (15.800 nok) . Jeg var på Elkjøp igår, der skulle de ha 27.990 for samme skjermen!!!!!!
De hadde den selvfølgelig ikke utstilt men, han bedyret at dette var en veldig bra skjerm. Det skal blir nok mest tv titting, men også noe spilling og DVD. Såvidt jeg forstår så er denne skjermen HD ready, eller?

Er dette en bra skjerm, eller er det noe annet i ca samme prisklasse dere vil anbefale istedet? Noen tusenlapper opp kan jeg tåle.

På forhånd; takk
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
10.11.2005 11.08.58 #2 av 4
Postet av: xuax
"Ruudster" skrev:Først av alt; takk til alle dere kunnskapsrike mennesker som hjelper oss mindre belærte mennesker til å velge bra/riktige produkter.

Jeg skal nå kjøpe meg en flatskjerm. Jeg har blitt anbefalt LG RZ-42PX4RV.
Dette er en skjerm til 19.390 hos Fyndborsen (15.800 nok) . Jeg var på Elkjøp igår, der skulle de ha 27.990 for samme skjermen!!!!!!
De hadde den selvfølgelig ikke utstilt men, han bedyret at dette var en veldig bra skjerm. Det skal blir nok mest tv titting, men også noe spilling og DVD. Såvidt jeg forstår så er denne skjermen HD ready, eller?

Er dette en bra skjerm, eller er det noe annet i ca samme prisklasse dere vil anbefale istedet? Noen tusenlapper opp kan jeg tåle.

På forhånd; takk


Den som selges på elkjøp heter RZ42PX4R, denne er høyoppløst. Den PX4RV er en lavoppløst skjerm. Det du må huske på når du kjøper fra sverige er at det kan oppstå noe problemer i forhold til reklamasjon i perioden mellom norsk og svensk reklamasjonsrett. Synes begge skjermene er absolutt gode, men som så mye annet finnes det noe bedre for noen kroner mer
Har man nok penger kan man kjøpe seg hva som helst!!!

"Du jeg bare lurte, men hva er forskjellen på en plasma tv og en sånn derre LSD-tv??"
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
10.11.2005 11.26.36 #3 av 4
Postet av: Ruudster
Der ble jeg reddet fra et bomkjøp.
Jeg blir svimmel av alle disse typebetegnelsene :shock:
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
10.11.2005 11.33.20 #4 av 4
Postet av: Tannoy
"Ruudster" skrev:Først av alt; takk til alle dere kunnskapsrike mennesker som hjelper oss mindre belærte mennesker til å velge bra/riktige produkter.

Jeg skal nå kjøpe meg en flatskjerm. Jeg har blitt anbefalt LG RZ-42PX4RV.
Dette er en skjerm til 19.390 hos Fyndborsen (15.800 nok) . Jeg var på Elkjøp igår, der skulle de ha 27.990 for samme skjermen!!!!!!
De hadde den selvfølgelig ikke utstilt men, han bedyret at dette var en veldig bra skjerm. Det skal blir nok mest tv titting, men også noe spilling og DVD. Såvidt jeg forstår så er denne skjermen HD ready, eller?

Er dette en bra skjerm, eller er det noe annet i ca samme prisklasse dere vil anbefale istedet? Noen tusenlapper opp kan jeg tåle.

På forhånd; takk


LG RZ-42PX4R koster 24k SEK hos Fyndbørsen. Dette gir ca 19k NOK. At Elkjøp skal ha 28K er rett og slett latterlig!
Denne modellen er HD-Ready og ligger godt an når det gjelder bildekvalitet. Den har et fint design og gode tilkoblingsmuligheter og er et godt valg i denne priskategorien.

Her er noen få som har kjøpt denne Tv en:

http://www.prisjakt.nu/produkt.php?om=68497

I samme prissjikt bør du absolutt vurdere Panasonics TH37PV500. Dette er den beste 37" plasma som er på markedet idag og scorer høyt på samtlige tester innen- og utenlands.

Lykke til!
Sometimes I have morningwood in the late afternoon...
Sjekk gjerne ut min hjemmekino:
http://min.hjemmekino.no/Tannoy/
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar