Logo

Eltax Atomic A-10.2 eller XTZ 99 W10.16?

Skriv et svar
05.02.2008 20.42.07 #1 av 2
Postet av: polygon
Eg har en Eltax Atomic A-10.2 sub no, men eg lurte på om det vil være stor forskjell på den og XTZ 99 W10.16 subben?
Ettersom eg ikke kan høre på XTZ'en så hadde det vært fint med noen innspill. Vet godt at XTZ'en har fått mye skryt, men Eltax subben har fått en del gode anmeldelser den også.

Eg vurderer å kjøpe ny fordi Eltax'en brumler mer enn den puncher. Den har null kassestøy, men elementet er vendt ned og det eneste eg føler den kan er å riste kraftig på film. Den er ikke så presis :?
Vil ha en sub som kan riste bra på film, men også gi litt trøkk rundt 50-70 hz ca...

Tror at XTZ kan gi det ekstra punchet, men hvordan er den på film?
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
06.02.2008 10.19.08 #2 av 2
XTZ gir nok ett betraktlig løft i lydbildet, den gir en mer definert og dypere bass en Eltax sin sub. Eltax sin sub syntes jeg er helt grei til prisen, men kan ikke måle seg med XTZ. Skal du ha en sub som virkelig gir lydtrykk og presisjon til film er SVS noe av det beste du kan få tak i til prisen, muligens SVS PB10-NSD ville vært midt i blinken for deg.

Det er flere her på forumet som har disse produktene som sikkert er villig til å si noen ord om hva de syntes.
Tips til deg som skal kj�pe reciver, h�ytalere eller TV

"Details make perfection. Perfection is not a detail" LDV
Tommy:)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar