Logo

Elfunk 4217HD

Skriv et svar
18.12.2006 19.01.08 #1 av 4
Postet av: tnord3
Hei!

Jeg skal kjøpe fjernsyn i størrelse ca 42" Har tenkt å bruke inntil 20.000,- på den. (Helst litt mindre)
Vet ikke om jeg bør satse på LCD eller plasma. Det blir mest tv-titting, litt film og kanskje litt spill etter hvert.
Har fått et godt tilbud på Elfunk 4217HD og vil høre deres mening om den. Er temmelig grønn på dette selv!
Håper på god hjelp!
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
18.12.2006 23.38.29 #2 av 4
Postet av: arntos
Skal du bruke 20K, for guds skyld kjøp noe annet enn elfunk...
19.12.2006 15.14.06 #3 av 4
Postet av: tnord3
Det synes jeg var et elendig svar!
Hva med å grunngi det?

Som sagt har jeg fått et veldig godt kjøp på Elfunken og vurderer derfor å kjøpe det selv om det ligger godt under mitt budsjetttak.

Spørsmålet er hva dere konkret har å si om fjernsynet?
19.12.2006 15.47.59 #4 av 4
Postet av: boly
Mulig tv'n funker bra, men det er svært viktig og få sett tv'n med de signalene du selv skal ha. Feks. analogt tv signal osv.. Fotball er også en fin ting og sjekke en tv med.

Det er nå engang slik at mange leverer store skjermer, men veldig få klarer og levere skjermer til en rimelig penge MED god elektronik i selve tv'n. Det er stortsett der forskjellen ligger mellom dårlige og gode tv'er.

En anen tv du bør vurdere er bakprojeksjons tv, hadde jeg skulle kjøpt tv i dag hadde jeg lagt de 30000.- i et slikt apperat, da ingenting kan måle seg med kvalitet og " pr. krone.

Feks: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfov ... plid=71981
Og lagt noen kroner på en dvdspiller med hdmi, feks: http://www.hifiklubben.com/NO/Produkter ... r_Sort.htm

Da har du brent av ca 15000.- og har bra bilde. Tv'n har faktisk bra lyd også. Med dvdspilleren kan du oppskalere bilde til 720, og dermed passer bilde som hånd i hanske på skjermen.

Håper dette hjalp deg litt på vei....

God jul :D
KINO: Klipsch, Onkyo, Epson, Denon, Sony, Panasonic, Grandview
SOVEROMSKINO: Philips, Epson, Denon, Kingpin
STEREO: Harman Kardon , CAV
TV: Cambridge, CAV, Samsung
Skriv et svar