Logo

Elfunk 32" LCD?

Skriv et svar
16.11.2005 11.08.11 #1 av 5
Postet av: tobiassp
Jeg skal kjøpe en lcd tv 32" og kan betale rundt 12000-14000. Den bør vel kanskje være HD-klar. Har vært å tittet litt rundt og alle jeg spør kommer me forskjellige svar. På Elnor sa de at Philips pixelplus system var håpløst dårlig og at Elfunk var det de anbefalte. Hva mener dere om dette? noen tips/anbefalinger?

Setter veldig pris på litt hjelp.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
16.11.2005 13.54.30 #2 av 5
Postet av: arntos
"tobiassp" skrev:Jeg skal kjøpe en lcd tv 32" og kan betale rundt 12000-14000. Den bør vel kanskje være HD-klar. Har vært å tittet litt rundt og alle jeg spør kommer me forskjellige svar. På Elnor sa de at Philips pixelplus system var håpløst dårlig og at Elfunk var det de anbefalte. Hva mener dere om dette? noen tips/anbefalinger?

Setter veldig pris på litt hjelp.


Da tjener de mere penger på Elfunk, det jeg har sett av det merket er ihvertfall ikka å anbefale. Når det gjelder pixel pluss er det smak og behag. Det kan ofte bli litt unaturlig skarpt, se selv hva du synes. Gjerne med samme signalet som du skal bruke TVèn på hjemme.
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
10.08.2006 10.26.25 #3 av 5
Postet av: GeXtheGekko
Morn! :D

Jeg kjøpte meg en Elfunk 3220Hd like før sommeren (på smartclub). Planen var egentlig å kjøpe en PHILIPS 32PF5321 men da jeg kom til butikken for å se så var bildet veldig blasst i forhold til Elfunk 3220HD. Jeg kjøpte jo den da (dessuten så følger det med et veggvfeste i tilleg).
Jeg kan ikke si at jeg angrer nå, bildet virker veldig bra, synes nå jeg. Men det virker innimellom litt som om det blir litt uklart når det vises scener som er litt rødlige/oransje og når det skal være mørkt (Sånn som i National treasure på slutten når de drar ned i den sjakten), men nå har jeg jo sett det så smått på naboens Pioneer plasma tv til 30 000 kr (husker ikke navnet på den) så jeg vet ikke om det er tven eller bare filmen som er sånn.

Link: http://www.smartclub.no/elektro/
Av en eller annen grunn har de satt opp prisen...

(noen som vet om Elfunk har en egen hjemmeside?)
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
10.08.2006 11.29.06 #4 av 5
Postet av: boly
"tobiassp" skrev:Jeg skal kjøpe en lcd tv 32" og kan betale rundt 12000-14000. Den bør vel kanskje være HD-klar. Har vært å tittet litt rundt og alle jeg spør kommer me forskjellige svar. På Elnor sa de at Philips pixelplus system var håpløst dårlig og at Elfunk var det de anbefalte. Hva mener dere om dette? noen tips/anbefalinger?

Setter veldig pris på litt hjelp.


Nå er vell phillips en av de største tv produsentene, og jeg personlig tror de vet "litt" mer enn hva en selger på Elnor vet om tv...

Enig i at fortjenesten er større på Elfunk.
KINO: Klipsch, Onkyo, Epson, Denon, Sony, Panasonic, Grandview
SOVEROMSKINO: Philips, Epson, Denon, Kingpin
STEREO: Harman Kardon , CAV
TV: Cambridge, CAV, Samsung
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
10.08.2006 20.57.09 #5 av 5
Postet av: xuax
Som nevnt er pixel pluss systemet smaks sak, Synes det blir best på parabol, men har en tendens til å gjøre bilde unødvendig støyete. Det som er ulempen med philips lcd er den manglende pc støtten de har.
Har man nok penger kan man kjøpe seg hva som helst!!!

"Du jeg bare lurte, men hva er forskjellen på en plasma tv og en sånn derre LSD-tv??"
Svar med sitat Rapporter dette innlegget
Skriv et svar