Andre83
Aktiv
E-post
Først og fremst, jeg er helt ny medlem her, så jeg håper ikke jeg posta dette i feil forum (typisk meg
)
Ok, her er situasjonen. Jeg skal (endelig) kjøpe meg en DVD spiller. Jeg er student og har ikke så mye spenn. Så jeg har tenkt å kaste inn ca 1000 kroner, helst ikke mer.
Jeg har ikke så mye peiling på området, men jeg vil gjerne kunne se sone 1 filmer også. Alle spillerene jeg har sett på på internett står det bare "sone: 2". Må man virkelig så høyt opp i pris før man kan få seg en sonefri?
Vel, all hjelp vil bli satt stor pris på. Jeg må komme meg ut av hiet å få meg en DVD spiller nå
Typhoon7
Moderator & Hjemmekinoekspert
E-post
Andre83
Aktiv
E-post
Takker for den linken. Den var bra.
Men noen tips om en DVD spiller jeg bør kjøpe. Jeg har ikke peiling på hva som er bra. DV ingang, "støtte for xxxxxx", prog scan, xx bit video DAC, you name it
Sier meg ingenting. Så jeg vet liksom ikke hva jeg skal fokusere på, og hva som i realiteten bare er teite fagutrykk som egentlig ikke har noe å si/ eller som rett og slett er helt standard osv.
Takker for hjelp
Typhoon7
Moderator & Hjemmekinoekspert
E-post
Runel
Moderator & Meget kunnskapsrik
E-post
mariusm
Kunnskapsrik
E-post
"Runel" skrev:Philips DVD 728 og DVP 630 er gode spillere, er du heldig finner du disse under 1k. DVDS540 som er til salgs er meget bra! Toshiba SD 240 er et annet alt.
DVP 630=God spiller
http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.e ... types_text
jeg også ville satse på dvp 630. philips sine spillere er bra
Mvh
Marius